Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Technical Incident Manager ( Debrecen)  
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.28.
Hirdetés azonosító: 907635
lejárt
FELADAT

Cégünkről

Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.

Feladat

  • Ügyfélspecifikus folyamatok irányításában való aktív részvétel
  • Helyi SPOC funkció a felügyelt folyamatokkal kapcsolatban
  • Beérkező hívások kezelése, levélben érkező kérdések megválaszolása
  • Folyamatos kapcsolattartás különböző csoportokkal (SIC; MoD Service; 2nd level csoportok, RSS csoportok)
  • Dokumentáció készítése a megfigyelt folyamatokról
  • Technikai telefonkonferencia irányítása, lebonyolítása, dokumentálása
  • Incidensekkel és ügyféligényekkel kapcsolatos tevékenységek elemzése és koordinálása kiemelkedő színvonalú szolgáltatás biztosítása érdekében
  • Incidenskezelés, potenciális SLA sértések időben történő felismerése, szükség esetén eszkaláció Megfelelő preventív intézkedések kidolgozása és bevezetése
  • Riportok készítése - Kritikus incidensek esetén a rendelkezésre álló erőforrások koordinálása Proaktív javaslatok trend analízisek alapján a szolgáltatás minőségi színvonalának fejlesztése érdekében
  • ITIL, valamint meglévő dokumentált folyamatok alapján történő incidenselhárítás biztosítása Ügyfélpanaszok megfelelő kezelése

 Elvárások

  • Főiskolai/egyetemi végzettség, vagy ennek megfelelő szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú német nyelvtudás
  • 1-3 év tapasztalat informatika területen
  • Hálózati ismeret és Incident Managementben szerzett gyakorlat előnyt jelent
  • Magabiztos fellépés
  • Koordinálási képesség
  • Önálló és strukturált munkavégzés
  • Hatékony konfliktuskezelés
  • Jó kommunikációs képesség
  • Csapatmunka
  • Proaktivitás
  • Microsoft Office biztos kezelése
  • CCNA közeli szintű hálózati ismeretek, MPLS, WAN, Routing, Switching területen a tanúsítvány nem feltétel.
  • ITIL ismerete előnyt jelent
PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
IPARI ADATKOMMUNIKÁCIÓS ÉS ADATBÁZIS SZAKÉRTŐ (Megmunkáló üzem)

IMPC Personnel Hungária Kft.

Megbízónk vevőkörében méltán elismert multi...
Magyarország


FUNKCIÓ SZOFTVERFEJLESZTŐ MÉRNÖK

IMPC Personnel Hungária Kft.

Megbízónk mul...
Magyarország


Embedded System Engineer (Germany)

Hire-One Kft.

Legyünk együtt sikeresek!        AUTÓIPARI...
Heves, Heves, Csongrád, Csongrád, Békés, Bék...