Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Technical Incident Manager ( Debrecen)  
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.04.24.
Hirdetés azonosító: 907635
lejárt
FELADAT

Cégünkről

Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.

Feladat

  • Ügyfélspecifikus folyamatok irányításában való aktív részvétel
  • Helyi SPOC funkció a felügyelt folyamatokkal kapcsolatban
  • Beérkező hívások kezelése, levélben érkező kérdések megválaszolása
  • Folyamatos kapcsolattartás különböző csoportokkal (SIC; MoD Service; 2nd level csoportok, RSS csoportok)
  • Dokumentáció készítése a megfigyelt folyamatokról
  • Technikai telefonkonferencia irányítása, lebonyolítása, dokumentálása
  • Incidensekkel és ügyféligényekkel kapcsolatos tevékenységek elemzése és koordinálása kiemelkedő színvonalú szolgáltatás biztosítása érdekében
  • Incidenskezelés, potenciális SLA sértések időben történő felismerése, szükség esetén eszkaláció Megfelelő preventív intézkedések kidolgozása és bevezetése
  • Riportok készítése - Kritikus incidensek esetén a rendelkezésre álló erőforrások koordinálása Proaktív javaslatok trend analízisek alapján a szolgáltatás minőségi színvonalának fejlesztése érdekében
  • ITIL, valamint meglévő dokumentált folyamatok alapján történő incidenselhárítás biztosítása Ügyfélpanaszok megfelelő kezelése

 Elvárások

  • Főiskolai/egyetemi végzettség, vagy ennek megfelelő szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú német nyelvtudás
  • 1-3 év tapasztalat informatika területen
  • Hálózati ismeret és Incident Managementben szerzett gyakorlat előnyt jelent
  • Magabiztos fellépés
  • Koordinálási képesség
  • Önálló és strukturált munkavégzés
  • Hatékony konfliktuskezelés
  • Jó kommunikációs képesség
  • Csapatmunka
  • Proaktivitás
  • Microsoft Office biztos kezelése
  • CCNA közeli szintű hálózati ismeretek, MPLS, WAN, Routing, Switching területen a tanúsítvány nem feltétel.
  • ITIL ismerete előnyt jelent
PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Kisvállalati tanácsadó - Dunakeszi

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Dunakeszi


Prémium banki tanácsadó - Bécsi út

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest


Könyvelő

Randstad Hungary Kft.

Teljes körű könyvelő pozícióba keresünk munkatá...
Budapest