Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Tax Expert

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2016.12.25.
Jelentkezési határidő: 2016.07.16.
Hirdetés azonosító: 1055522

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Tax Expert
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
Mit jelent?: The UK based Tesco is presented in 10 countries all over the world including Ireland and Thailand.
Tesco operates in Hungary since 1995 and its head office is located in Budaörs. The company has built the country's biggest retail chain by running more than 200 stores all over Hungary.
More than 800 colleagues work together in our head office in Budaörs. We cooperate in 4 countries structure with the Polish, Czech and Slovakian teams on a daily basis to offer the best to our customers.
Feladatok: - Support the leaders of the tax team in various tax related projects, business initiatives
- Assist in reviewing and analysing the main transactions within the organization from a tax perspective
- Monitor legislative changes in the area of taxes and take action to prepare the business for these changes
- Assist in calculating tax liabilities and preparing tax returns
- Handle the requests of the tax authorities and statutory auditors
- Help prepare ruling requests under the supervision of the leaders of the team
- Cooperate with buyers, suppliers, professional organizations and other stakeholders
Amit nyújtunk: According to our colleagues:
- Great team spirit that means you can work together with dedicated and enthusiastic colleagues
- Onboarding programs and trainings so you can learn and develop yourself continuously
- Flexible working, we support to work from home once or twice a week in most of the head office positions
- Company buses from Boráros square and Déli railway station which by you can get to Budaörs in 15-25 minutes
- Other advantages are for example: easy to park your car, we have company cantin, coffee shop and several team building programs
Amit kérünk: - University or college degree in economics or law
- Tax studies in the university/college or tax advisory certificate
- 4-6 years experience in relevant tax areas in multinational environment
- Fluency in English
- Strong MS Excel knowledge
- Good verbal and written communication skills
- Preciseness
Előnyként értékeljük, ha: - Strong accounting knowledge, chartered accountant certificate
- Big4 experience
- Oracle knowledge
Szükséges végzettség: Főiskola, vagy egyetem
Szükséges nyelvismeret: Angol ( Közép )
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - Strong accounting knowledge, chartered accountant certificate
- Big4 experience
- Oracle knowledge
Jelentkezés határideje: 2016.07.15.
 

Jelentkezés

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Customer Service Advisor - UK

EUWORK Kft.

Nemzetközileg elismert, szépség,- és egészségme...
Budapest, Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Som...


VIDÁMPARKI MUNKÁK ANGLIÁBAN

EUWORK Kft.

2017 február végétől a skegnessi szórakoztató k...
Budapest, Baranya, Békés, Nógrád, Tolna, Som...


Irodai asszisztens

Assure-Man Kft

Irodai asszisztens Biztosítási Alkusz cég kere...
Budapest, Pest