„Tartalommenedzsment az idegenforgalomban” - Interaktív workshop esettanulmányokkal, feladatokkal

idegenforgalomA kölcsönös bizalomra építő turisztikai szektorban az elmúlt években hihetetlenül felértékelődött a minőségi tartalom szerepe: egy pozitív élményeket összegző beszámoló, egy hangulatos videó, vagy akár egy „megosztásbarát” fotómontázs konkrét, foglalásszámban is mérhető hasznot tud hajtani például egy szállodának.

Ugyanígy működik a dolog visszafelé is: egy félreérthető mondat, rosszul beállított fotó, vagy a viccesnek szánt, de erőltetett videó által okozott kár elhárítása akár hónapokba is telhet.

Nem mindegy tehát, hogy az idegenforgalmi szakemberek milyen ismeretek birtokában fognak hozzá az adott cég arculatát, marketingstratégiáját alapvetően meghatározó tartalommenedzsment koordinálásához.

Az a Facebook-oldal, amely minőségi tartalmat közvetít, nem csak a rajongótábort növeli, hanem eladhatóbbá teszi a terméket, szolgáltatást is. Az ott felhasznált tartalmat azonban érdemes „újrahasznosítani”, hiszen ezzel a tudatossággal időt és pénzt lehet megtakarítani. A saját weboldal karbantartásához, az ügyfelek részére küldött hírlevelek elkészítéséhez még akkor is mind-mind speciális tudás szükséges, ha a feladatok egy részét külső beszállítóra bízza a cégvezető.

 

A professzionális tartalommenedzsment technikái azonban könnyen tanulhatók. A Menedzserképző Központ, 2013. november 26-án (kedd), Budapesten megrendezésre kerülő rendezvényén pont erre lesz lehetőség: a szakértőket online és offline felületeken is hasznosítható, a hétköznapok során alkalmazható tudás átadásával bízták meg a szervezők.

A workshopról bővebben a szervező honlapján olvashatnak az érdeklődők.

 

A Cvonline.hu ügyfelei, partnerei és hírlevél olvasói egyedi, 15% kedvezménnyel regisztrálhatnak az alábbi felületen:

http://www.menedzserkepzokozpont.hu/regisztracio/cvonline/21.html