Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Tapasztalt HR és Office adminisztrátor

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2017.06.21.
Jelentkezési határidő: 2014.03.25.
Hirdetés azonosító: 756942

Tapasztalt HR és Office adminisztrátor

Pozíció leírása / Job description

Dinamikusan növekvő, 25 év SW fejlesztés tapasztalattal rendelkező multinacionális partnerünk budapesti irodájába keresünk új munkatársat HR és Office adminisztrátor pozícióba.

Feladatok:

- E-mailek, faxok, posta küldése, fogadása
- Az iroda működéséhez szükséges feltételek biztosítása
- Vállalati adminisztrációs és HR adminisztrátori feladatok ellátása (pl. cafeteria, számlák kezelése, irodaszer rendelés, beérkező önéletrajzok szűrése, stb.)
- Telefonok kezelése

Elvárások:

- HR admin területen szerzett MINIMUM 2-3 év tapasztalat ( csak azokat a pályázati anyagokat fogjuk figyelembe venni, amelyek ennek a követelménynek megfelelnek! )
- Angol nyelv felsőfokú ismerete (magabiztos használata írásban és szóban)
- Német nyelv minimum középfokú ismerete (nem feltétel, de előnyös)
- MS Office alkalmazások gyakorlott felhasználói szintű ismerete
- Kommunikációs- és problémamegoldó készség
- Együttműködő, nyitott és kapcsolatokat könnyen teremtő személyiség
- Munkájában is igényes, precíz, a határidőket pontosan tartani képes jelölt

Amit kínálunk:

- Versenyképes juttatási csomag
- Fiatalos környezet
- Fejlődési lehetőségek

Elvárások / Requirements

Amit kínálunk / Offer

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a

Egyéb hasonló állások Önnek
Data Scientist (Internal audit)

Exact Solutions Kft.

PartnerOur partner is a global financial servic...
Budapest


Gyakornok az IT innovációs labor és webfejlesztés területén

AUDI HUNGARIA Zrt.

Az Audi Hungaria szerves részeként működő infor...
Győr


Bérszámfejtő

Trenkwalder Kft

25 éves múlttal rendelkező partnercégünk számár...
Budapest