Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Tapasztalt HR és Office adminisztrátor

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2016.12.22.
Jelentkezési határidő: 2014.03.25.
Hirdetés azonosító: 756942

Tapasztalt HR és Office adminisztrátor

Dinamikusan növekvő, 25 év SW fejlesztés tapasztalattal rendelkező multinacionális partnerünk budapesti irodájába keresünk új munkatársat HR és Office adminisztrátor pozícióba.

Feladatok:

- E-mailek, faxok, posta küldése, fogadása
- Az iroda működéséhez szükséges feltételek biztosítása
- Vállalati adminisztrációs és HR adminisztrátori feladatok ellátása (pl. cafeteria, számlák kezelése, irodaszer rendelés, beérkező önéletrajzok szűrése, stb.)
- Telefonok kezelése

Elvárások:

- HR admin területen szerzett MINIMUM 2-3 év tapasztalat ( csak azokat a pályázati anyagokat fogjuk figyelembe venni, amelyek ennek a követelménynek megfelelnek! )
- Angol nyelv felsőfokú ismerete (magabiztos használata írásban és szóban)
- Német nyelv minimum középfokú ismerete (nem feltétel, de előnyös)
- MS Office alkalmazások gyakorlott felhasználói szintű ismerete
- Kommunikációs- és problémamegoldó készség
- Együttműködő, nyitott és kapcsolatokat könnyen teremtő személyiség
- Munkájában is igényes, precíz, a határidőket pontosan tartani képes jelölt

Amit kínálunk:

- Versenyképes juttatási csomag
- Fiatalos környezet
- Fejlődési lehetőségek

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Egyéb hasonló állások Önnek
Junior bérszámfejtő és cafeteria tanácsadó

Work Force Kft.

Frissen végeztél és még nincs tapasztalatod? Ná...
Magyarország


Értékesítő IX.kerület

Work Force Kft.

ÉrtékesítőFőbb feladatok, munkák:új ügyfelek te...
Magyarország


HR Projektvezető

Work Force Kft.

Szeretnél kapcsolattartóként dolgozni, emberekk...
Magyarország