Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Szolgáltatási egység vezető (TSS) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.04.24.
Hirdetés azonosító: 935923
lejárt
FELADAT


AZ IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


  • 5 csoportból álló szervezeti egység (70 dolgozó) vezetése, melyek non-standard 2. és 3. szintű támogatást nyújtanak különböző profilokkal lefedve: hálózat üzemeltetők, architektek, contact center üzemeltetők és szolgáltatás-üzemeltetési vezetők
  • 3 csoportvezető irányítása, dolgozók motiválása az elvárt minőségű, hatékonyságú és ügyfél-elégedettségű szolgáltatás nyújtása érdekében
  • Magasan eszkalálódott operatív témák kezelése
  • Csoportvezetők támogatása a csapat operatív érdekeinek képviseletében nemzetközi szinten folyamatjavítások vagy új funkciók átvétele kapcsán
  • Erőforrás- és költségtervezés
  • Új munkák, illetve magasabb hozzáadott értékű tevékenységek tranzícióinak menedzselése (Egyesült Királyságból és Németországból érkezőek)
  • Rendszeres kapcsolattartás a nemzetközi menedzsment döntéshozóival (főleg az Egyesült Királyságban és Németországban)


  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség
  • Legalább 3 éves vezetői tapasztalat IT üzemeltetési területen, multinacionális környezetben (lehetőleg 2. szintű üzemeltetési tevékenységben)
  • Folyékony angol-, német- és anyanyelvi magyar nyelvtudás
  • Gyors rálátás az operatív problémákra, kiemelten összpontosítva a folyamatokra, feladatokra, felelősségi körökre, ügyfél-elégedettségre és erőforrás-tervezésre
  • Tapasztalat operatív eszkalációk kezelésében
  • Alapszintű projekt menedzsment ismeretek
  • Képes nyomás alatt illetve egyszerre több feladatra koncentrálva dolgozni
  • Magas szintű proaktivitás
    PROFIL

    Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
     

    Kategória
    IT / Informatika
    Régió
    Debrecen
    Egyéb hasonló állások Önnek
    Védelmi ellenőr (Szállás támogatással)

    Randstad Hungary Kft.

    Feladatok: • a reptér területére belépő személy...
    Budapest


    2nd Line Cisco Network Engineer

    Randstad Hungary Kft.

    Our multinational client is a prestigious telec...
    Budapest


    Gépkezelő

    Randstad Hungary Kft.

    Partnercégünk a műszén, grafit és ezekhez kapcs...
    Budapest