Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Szenior Közbeszerzési Referens


  • A hirdetés 798 napja lejárt

A közigazgatási szektorban komoly presztízsű és dinamikusan fejlődő Megbízónk számára keresünk jelenleg Szenior Közbeszerzési Referens pozícióba új munkatársat Európai Uniós pályázat megvalósításának támogatásához.

Feladatkör

  • Közbeszerzési eljárások lefolytatása, koordinálása ajánlatkérői oldalon;
  • Javaslattétel a közbeszerzési eljárásokban való részvételre, eljárásban való részvétel, esetlegeses jogorvoslattal kapcsolatos teendők ellátása, koordinálása;
  • A közbeszerzés eredményeként megkötött szerződés teljesítésével kapcsolatos közbeszerzési feladatok ellátása;
  • Kapcsolattartás az ajánlattevőkkel, horizontális szervezetekkel, kollegákkal;
  • A projektek menedzselését végző szakmai csoportok felé szakmai tanácsadás közbeszerzési kérdésekben;
  • Szakmai anyagok, útmutatók, tervezetek véleményezése, előkészítése;
  • A tevékenységhez közvetlenül és közvetetten kapcsolódó hazai és uniós jogszabályok, rendeletek, kézikönyvek, belső utasítások, rendelkezések, eljárásrendek pontos ismerete és megbízható alkalmazása (folyamatmenedzsment, szerződéskezelés, ügyviteli folyamatok stb.).

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (főiskolai/egyetemi);
  • Büntetlen előélet, cselekvőképesség;
  • Min. 4 év releváns munkatapasztalat közbeszerzések lebonyolításában ajánlatkérői oldalon;
  • Felhasználói szintű informatikai ismeretek (MS Windows és MS Office);
  • Önálló munkavégzés, nagyfokú precizitás, kiváló problémamegoldó képesség, terhelhetőség, jó kommunikációs készség.

Előny

  • Jogi végzettség és/vagy közbeszerzési referens szakképzettség;
  • Jó rendszerező képesség;
  • Munkatapasztalat közigazgatási, közreműködő vagy pályázatíró szerveknél;
  • Hazai és Európai Unió által finanszírozott projektek megvalósításában szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat;
  • Szerződés előkészítési tapasztalat.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje át szakmai önéletrajzát Hajzer Júlia, Junior Tanácsadó kolléganőnk részére, az alábbi e-mail címre.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Közigazgatás / Államigazgatás
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest