Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Személyzeti vezető (Logisztikai központokban)

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.02.28.
Jelentkezési határidő: 2015.01.22.
Hirdetés azonosító: 898204

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Személyzeti vezető (Logisztikai központokban)
Munkavégzés helye: Gyál, Herceghalom, Budaörs
Főbb feladatok: A disztribúció formátum személyzeti vezető hatásköre a Tesco magyarországi logisztikai központjaira (Gyál és Herceghalom) és munkavállalóira (több mint 1000 fő) terjed ki. A budaörsi központi iroda munkatársaként felelős a logisztikai központokban zajló személyzeti feladatok, folyamatok koordinálásáért.

- Biztosítja, hogy logisztikai központok struktúra terve feltöltésre kerüljön, a disztribúció működési vezetőkkel rendszeresen egyeztet a létszámtervekről.
- Irányítja a terület toborzási és kiválasztási folyamatát
- Felügyeli, hogy a disztribúció terület munkavállalóinak HR adminisztrációs folyamatai a vállalat és a törvényi szabályok betartásának mentén történjenek
- Felelős a disztribúció HR Terv megvalósulásáért
- Segíti az új munkavállalók beillesztését, nyomon követi a tréning terveket.
- Szakmai támogatást nyújt a terület munkahelyi vezetőinek és egyeztet a munkavállalók távollétéről, teljesítményéről
- Megválaszolja a munkavállalók foglalkoztatással kapcsolatos kérdéseit, akcióterveket készít és menedzseli azokat annak érdekében, hogy a munkavállalók elkötelezettségét növelje.
Munkakör betöltésének feltételei: - Min. 3 éves HR területen szerzett tapasztalat
- Vezetői tapasztalat
- Felsőfokú gazdasági végzettség
- Aktív, magabiztos angol nyelvismeret (tárgyalási szint)
- Munkajogi és munkaügyi ismeretek
- Toborzási és kiválasztási ismeretek

Készségek, kompetenciák:
- Példaértékű elkötelezettség a személyzeti munka iránt
- Változásmenedzsmentben szerzett tapasztalat
- Pontos, határidőket kontrolláló, precíz munkavégzés
- Proaktív szemlélet a mindennapi munka során
- "B" kategóriás jogosítvány és saját gépjármű
Szükséges végzettség: Főiskola, vagy Egyetem
Szükséges nyelvismeret: Angol ( Közép )
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - Logisztika területen szerzett tapasztalat
- HR szakirányú végzettség
- Kiskereskedelemben szerzett tapasztalat

Készségek, kompetenciák:
- Gyakorlatias és kreatív problémamegoldás
- Tervezési és szervezési feladatokban való jártasság
- Nagy teherbírás
- Nexon rendszer ismerete
Jelentkezés határideje: 2015.01.21.
 

{{if LINK Jelentkezés }}

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Accounts Payable Accountant with Slovak

Randstad Hungary Kft.

Our client is one of the world's leading compan...
Budapest


Accounts Receivable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Receivabl...
Budapest


Accounts Payable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Payable S...
Budapest