Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Személyzeti és fejlesztési asszisztens-Részmunkaidőben

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.02.24.
Jelentkezési határidő: 2015.09.06.
Hirdetés azonosító: 972286

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Személyzeti és fejlesztési asszisztens-Részmunkaidőben
Munkavégzés helye: 7630 Pécs, Budai Vám 1.
Főbb feladatok: - A személyzeti vezető adminisztrációs támogatása.
- Munkája során elvégzi a rábízott személyzeti és fejlesztési feladatokat.
- Koordinálja az áruházon belüli kommunikációt és a személyzet képzését, ezáltal növeli az áruházi munka hatékonyságát és a kiszolgálás minőségét
- Megszervezi és lebonyolítja a munkavállalói tréningeket, oktatásokat (kötelező bevezető képzés, ismétlő oktatások) az áruházi tréningterv és a vonatkozó jogszabályok alapján
- Nyilvántartja az oktatásokat és a tréningeket; napi, heti és havi jelentéseket készít
- Biztosítja a tréningekhez, oktatásokhoz szükséges eszközöket és berendezéseket, valamint felel a tréningterem beosztásáért
- Részt vesz az új munkatársak kiválasztásában, segíti beilleszkedésüket, a munkavédelmi előírások és kapcsolódó szabályzatok megismerését
- Koordinálja a vállalati hangulatfelmérést; dolgozói fórumokat, esetenként áruházi rendezvényeket szervez
- Segíti az információáramlást, és az áruházon belüli álláslehetőségek megismerését, elkészíti a belső jelentéseket, a faliújságot
- Kapcsolatot tart az áruházban gyakorlatot végző tanulók iskoláival és a munkaerő-kölcsönző cégekkel
- Munkaruha bevételezés, kiadás, selejtezés, leltár készítés
- Kimenő és beérkező posta kezelése és koordinálása
- Táppénzes papírok átvétele, ennek dokumentálása, és továbbítása a központi munkaügy felé
- Elsősegély dobozok heti ellenőrzése,feltöltése
- Házipénztár kezelése
- Kapcsolattartás a személyügyi adminisztrációs központ munkatársaival
- Multiskill (pénztárosi) feladatok ellátása
Munkakör betöltésének feltételei: - Legalább középfokú szakmai végzettség
- Word, Excel, Outlook, Power Point, Internet felhasználói szintű ismerete
- Nyitott, kiegyensúlyozott személyiség
- Teljesítmény-, fejlődés- és csapatközpontú szemlélet
- Több műszakos munkarend vállalása
- Igény és alkalmasság saját maga fejlesztésére
- Precíz, pontos önálló munkavégzés
- Gyorsaság és rugalmasság
Szükséges végzettség: Érettségi
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - Alapvető munkajogi ismeretek
- Ügyfélszolgálati, adminisztratív vagy HR területen szerzett tapasztalat
- Oktatási, felnőttképzési, tréning ismeretek
- HR szoftverek ismerete
Jelentkezés határideje: 2015.09.05.
 

{{if LINK Jelentkezés }}

 

Kategória
Humán erőforrás
Régió
Baranya
Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest