Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Személyzeti asszisztens - Hiper

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.02.24.
Jelentkezési határidő: 2014.09.20.
Hirdetés azonosító: 839541

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Személyzeti asszisztens - Hiper
Munkavégzés helye: 2220 Vecsés, Fő utca 246-248.
Főbb feladatok: Karbantartja az áruház személyzeti struktúrájának számítógépes adatbázisát.
Közreműködik a munkaügyi adatok adminisztrálásában, ellenőrzésében, a jelenléti- és túlóraívek vezetésében, napi, heti és havi jelentéseket készít.
Részt vesz a munkaerő-toborzásban, kezeli és karbantartja a pályázati anyagokat, tájékoztatja a pályázókat.
Támogatja a személyzeti igazgató adminisztrációs munkáját, és segíti a munkaügyi előadó feladatait.
Részt vesz a dolgozói programok szervezésében, rendezi a faliújságot.
Összegyűjti az igényeket az éves szabadságolási terv elkészítéséhez.
Gondoskodik a dolgozók munkaruhával, ill. egyéb, a munkavégzéshez szükséges eszközökkel való ellátásáról.
Segíti gyakorlati tapasztalatainak megosztásával az új munkatársak, gyakornokok beilleszkedését.
Kapcsolatot tart az áruházban gyakorlatot végző tanulók iskoláival és a munkaerő kölcsönző cégekkel.
Munkakör betöltésének feltételei: középfokú végzettség,
Word, Excel, Outlook, Power Point, Internet felhasználói szintű ismerete,
nyitott, kiegyensúlyozott személyiség,
teljesítmény-, fejlődés- és csapatközpontú szemlélet,
erkölcsi bizonyítvány,
egészségügyi alkalmasság.
Szükséges végzettség: Középiskola
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: HR vagy adminisztratív területen szerzett tapasztalat,
alapvető munkajogi és TB ismeretek,
HR szoftverek ismerete,
felsőfokú szakirányú végzettség.
Jelentkezés határideje: 2014.09.19.
 

{{if LINK Jelentkezés }}

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest