Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Személyi és szakmai asszisztens (6 órás részmunkaidőben)


  • A hirdetés 281 napja lejárt

 

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

 

Személyi és szakmai asszisztens (6 órás részmunkaidőben)

 

 


Főbb feladatok

  • Az UniCredit Jelzálogbankvezérigazgató munkájának támogatása: prezentációk elkészítése, igazgatósági / vezetőségi megbeszélések anyagainak előkészítése, ülések szervezése, megbeszélések jegyzőkönyvének vezetése, határozatok nyilvántartása;
  • Telefon- és dokumentumkezelés (levelezés, scannelés, fénymásolás, dokumentumok nyilvántartása, iktatása és rendszerezése);
  • Számlakezelés, kapcsolattartás a könyveléssel (Bejövő számlák ellenőrzése, iktatása, számla- és költségnyilvántartás vezetése);
  • Szerződések és szerződésmódosítások kezelése, ügyintézés, adatrögzítés, iktatás;
  • Jelentések (negyedéves, féléves, éves, üzleti jelentés) összeállítása; eseti beszámolók, nyilvántartások készítése
  • Szabályzatok kezelése;
  • Az iroda működésével kapcsolatos technikai feltételek biztosítása, megrendelések bonyolítása;
  • Vendégek fogadása, tárgyalók előkészítése;
  • Egyéb szervezési és adminisztratív feladatok ellátása.

Követelmények, elvárások

  • Felsőfokú végzettség (pénzügyi végzettség előnyt jelent)
  • 2-3 éves asszisztensi, irodavezetői munkakörben szerzett tapasztalat
  • Aktív, legalább középfokú angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű MS-Office ismeretek (Word, Excel), magas szintű Power Point ismeretek
  • Tapasztalat angol és magyar nyelvű üzleti levelezésben és prezentációk készítésében
  • Jó szervezőképesség és önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs képesség és együttműködési készség
  • Rugalmasság, pontosság, precizitás
  • Proaktív gondolkodásmód
  • Problémamegoldó készség

Munkavégzés helye: Budapest
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Pozíció szintje: munkatárs/beosztott/alkalmazott
Foglalkoztatás időtartama: Határozatlan idejű
Orientáció: Szakmai asszisztens
Terület: Budapest

 

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Részmunkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior könyvelő (nemzetközi gyártó vállalat)

Mihalek Vezetõi Tanácsadó Kft.

Európa egyik vezető gyártó vállalatának Dunahar...
Dunaharaszti, Budapest


Logisztikai asszisztens (4 órás részmunkaidő)

Work Force Kft.

Szeretne egy stabil japán tulajdonban lévő cégn...
Magyarország


Junior bérszámfejtő és cafeteria tanácsadó

Work Force Kft.

Frissen végeztél és még nincs tapasztalatod? Ná...
Magyarország