Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Személyi és szakmai asszisztens (6 órás részmunkaidőben)


  • A hirdetés 555 napja lejárt

 

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

 

Személyi és szakmai asszisztens (6 órás részmunkaidőben)

 

 


Főbb feladatok

  • Az UniCredit Jelzálogbankvezérigazgató munkájának támogatása: prezentációk elkészítése, igazgatósági / vezetőségi megbeszélések anyagainak előkészítése, ülések szervezése, megbeszélések jegyzőkönyvének vezetése, határozatok nyilvántartása;
  • Telefon- és dokumentumkezelés (levelezés, scannelés, fénymásolás, dokumentumok nyilvántartása, iktatása és rendszerezése);
  • Számlakezelés, kapcsolattartás a könyveléssel (Bejövő számlák ellenőrzése, iktatása, számla- és költségnyilvántartás vezetése);
  • Szerződések és szerződésmódosítások kezelése, ügyintézés, adatrögzítés, iktatás;
  • Jelentések (negyedéves, féléves, éves, üzleti jelentés) összeállítása; eseti beszámolók, nyilvántartások készítése
  • Szabályzatok kezelése;
  • Az iroda működésével kapcsolatos technikai feltételek biztosítása, megrendelések bonyolítása;
  • Vendégek fogadása, tárgyalók előkészítése;
  • Egyéb szervezési és adminisztratív feladatok ellátása.

Követelmények, elvárások

  • Felsőfokú végzettség (pénzügyi végzettség előnyt jelent)
  • 2-3 éves asszisztensi, irodavezetői munkakörben szerzett tapasztalat
  • Aktív, legalább középfokú angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű MS-Office ismeretek (Word, Excel), magas szintű Power Point ismeretek
  • Tapasztalat angol és magyar nyelvű üzleti levelezésben és prezentációk készítésében
  • Jó szervezőképesség és önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs képesség és együttműködési készség
  • Rugalmasság, pontosság, precizitás
  • Proaktív gondolkodásmód
  • Problémamegoldó készség

Munkavégzés helye: Budapest
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Pozíció szintje: munkatárs/beosztott/alkalmazott
Foglalkoztatás időtartama: Határozatlan idejű
Orientáció: Szakmai asszisztens
Terület: Budapest

 

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Részmunkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Data Network Designer

Trenkwalder Kft

 On behalf of our world-wide multinational Clie...
Budapest


Könyvvizsgáló

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Production planner

Work Force Kft.

Német anyavállalattal rendelkező autóipari gyár...
Veszprém, Veszprém