Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Személyi asszisztens


Budapesti partnercégünk számára keresünk Személyi asszisztens munkakörbe kollégát. Partnerünk több évtizedes tapasztalattal rendelkezik szerteágazó szektorokban végrehajtott kockázati tőke jellegű és egyéb befektetések, valamint M&A tranzakciók strukturálása és lebonyolítása terén.


Feladatok

  • Bejövő hívások, levelek kezelése, fogadása, rendszerezése
  • Protokolláris tevékenységek szervezése
  • Ügyfelek fogadása
  • Napi adminisztráció kezelése (pivo táblázatok, monitoring, kimutatások, szerződések)
  • Riportok, kimutatások, prezentációk készítése
  • A management tagjainak támogatása
  • Irodavezetői feladatok ellátása
  • Megbeszélések, értekezletek szervezése, időpontok egyeztetése, illetve a határidők betartásának figyelemmel kísérése
  • Utaztatással kapcsolatos feladatok ellátása, repülőjegy, szállás biztosítása az igazgatósági tagok részére
  • Szervezeti egységen belüli események szervezése

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben, minimum 1-3 éves, felsővezetői vagy személyi asszisztensi tapasztalat
  • Angol nyelvtudás
  • Haladó szintű informatikai ismeretek (MS Office)
  • Jó együttműködő képesség, átlagon felüli kommunikációs készség, önállóság, proaktivitás,
  • Terhelhetőség, precizitás, jó problémamegoldó készség, proaktivitás

Amit megbízónk kínál

  • Versenyképes jövedelem
  • Pénzügyi piac megismerése
  • A szakma kiválóságaival való együttműködési lehetőség
  • Elegáns munkakörnyezet
  • Munkaidő: H-P 9-18
Munkavégzés helye Budapest XII. kerület
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Régió Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
HR gyakornok

TEVA Gyógyszergyár Zrt.

Feladatok: Aktív részvétel a munkaerő-toborzás...
Budapest


Recepciós

Irodahatékonysági Tanácsadó Kft.

Szeretnél 5*-os munkahelyen dolgozni? Olvasd e...
Budapest


Értékesítő IX.kerület

Work Force Kft.

Szeretne olyan munkahelyen dolgozni, ahol az al...
Magyarország