Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Számviteli vezető - főkönyvelő helyettes


  • A hirdetés 693 napja lejárt

SCHILLER AUTÓHÁZ

Számviteli vezető - főkönyvelő helyettes

munkatársat keres

 

Feladatok:

  • A cégcsoport számviteli és adózási területének felelősségteljes irányításában való aktív részvétel;
  • Számviteli és pénzügyi csoport, pénztárosok napi operatív munkájának magas szakmai színvonalon történő szervezése, szakmai felügyelete, ellenőrzése;
  • Döntés előkészítés, belső igény szerinti adatszolgáltatások, statisztikák készítése (KSH), felügyelete, ellenőrzése;
  • Havi és időszaki zárások határidőre történő elvégzésének felügyelete, ellenőrzése;
  • Havi, negyedéves, éves bevallások készítése és ellenőrzése;
  • Éves beszámolók elkészítése, főkönyvelő irányítása mellett;
  • Számviteli politika, belső szabályzatok és egyéb szabályzatok aktualizálása és betartatása;
  • Cégcsoporton belülről és partnerektől érkező megkeresések határidőre történő teljesítésének biztosítása; együttműködés társosztályokkal;
  • Könyvvizsgálóval és külső szolgáltatókkal, hatóságokkal való együttműködésben való aktív részvétel;
  • Partner bevizsgálás, limit vizsgálat, vevőtörzs karbantartás, limit beállítás;
  • Követelésállomány kezelésének és a hozzá kapcsolódó behajtások felügyelete;
  • Finanszírozáshoz kapcsolódó nyilvántartások kialakítása, hozzá kapcsolódó munkák szervezése, naprakészségének ellenőrzése, szakmai felügyelete;
  • Cégcsoporton belüli elszámolások, havi egyeztetések szervezése, ellenőrzése és szakmai felügyelete.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (Szakirányú főiskolai);
  • Regisztrált mérlegképes könyvelő;
  • Számviteli, adózási és egyéb, a munkavégzéshez szükséges törvényi jogszabályok, rendeletek naprakész ismerete;
  • Minimum 5 év gazdasági szakterületen szerzett szakmai, - ebből 3 év vezetői - gyakorlat;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különösen MS-Office ismeretek (Excel, Word) és gyakorlat;
  • Integrált vállalatirányítási szoftver alkalmazásában szerzett gyakorlat;
  • Magas fokú kommunikációs, információ átadási, szervező-, és problémamegoldó képesség szóban és írásban;
  • Kezdeményező készség;
  • Jó kapcsolatteremtő, lényeglátó képesség;
  • Önálló munkavégzés.

Előnyök:

  • Adótanácsadói végzettség;
  • Tapasztalat transzferár dokumentáció elkészítésében a magyar jogszabályoknak megfelelően;
  • Kereskedelemmel foglalkozó cégnél szerzett tapasztalat;
  • Legalább 8-10 fős csapat munkájának szervezésében, szakmai felügyeletében szerzett tapasztalat.

Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület

Pályázati anyagát várjuk a megadott címre fizetési igény megjelölésével.

Tájékoztatjuk a pályázókat, hogy csak abban az esetben vesszük fel a kapcsolatot, amennyiben személyes megkeresésre kerül sor.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest