Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Számviteli vezető - főkönyvelő helyettes


  • A hirdetés 754 napja lejárt

Budapesti középvállalkozás

Számviteli vezető - főkönyvelő helyettes

munkatársat keres 

Feladatok:

  • A cégcsoport számviteli és adózási területének felelősségteljes irányításában való aktív részvétel;
  • Számviteli és pénzügyi csoport, pénztárosok napi operatív munkájának magas szakmai színvonalon történő szervezése, szakmai felügyelete, ellenőrzése;
  • Döntés előkészítés, belső igény szerinti adatszolgáltatások, statisztikák készítése (KSH), felügyelete, ellenőrzése;
  • Havi és időszaki zárások határidőre történő elvégzésének felügyelete, ellenőrzése;
  • Havi, negyedéves, éves bevallások készítése és ellenőrzése;
  • Éves beszámolók elkészítése, főkönyvelő irányítása mellett;
  • Számviteli politika, belső szabályzatok és egyéb szabályzatok aktualizálása és betartatása;
  • Cégcsoporton belülről és partnerektől érkező megkeresések határidőre történő teljesítésének biztosítása; együttműködés társosztályokkal;
  • Könyvvizsgálóval és külső szolgáltatókkal, hatóságokkal való együttműködésben való aktív részvétel;
  • Partner bevizsgálás, limit vizsgálat, vevőtörzs karbantartás, limit beállítás;
  • Követelésállomány kezelésének és a hozzá kapcsolódó behajtások felügyelete;
  • Finanszírozáshoz kapcsolódó nyilvántartások kialakítása, hozzá kapcsolódó munkák szervezése, naprakészségének ellenőrzése, szakmai felügyelete;
  • Cégcsoporton belüli elszámolások, havi egyeztetések szervezése, ellenőrzése és szakmai felügyelete.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (Szakirányú főiskolai);
  • Regisztrált mérlegképes könyvelő;
  • Számviteli, adózási és egyéb, a munkavégzéshez szükséges törvényi jogszabályok, rendeletek naprakész ismerete;
  • Minimum 5 év gazdasági szakterületen szerzett szakmai, - ebből 3 év vezetői - gyakorlat;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különösen MS-Office ismeretek (Excel, Word) és gyakorlat;
  • Integrált vállalatirányítási szoftver alkalmazásában szerzett gyakorlat;
  • Magas fokú kommunikációs, információ átadási, szervező-, és problémamegoldó képesség szóban és írásban;
  • Kezdeményező készség;
  • Jó kapcsolatteremtő, lényeglátó képesség;
  • Önálló munkavégzés.

Előnyök:

  • Adótanácsadói végzettség;
  • Tapasztalat transzferár dokumentáció elkészítésében a magyar jogszabályoknak megfelelően;
  • Kereskedelemmel foglalkozó cégnél szerzett tapasztalat;
  • Legalább 8-10 fős csapat munkájának szervezésében, szakmai felügyeletében szerzett tapasztalat.

Pályázati anyagát várjuk a megadott e-mail címre fizetési igény megjelölésével. Munkatársunk csak abban az esetben, veszi fel a kapcsolatot Önnel, ha személyes interjúra kerül sor.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest