Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Szállítmányozást támogató adminisztrátor


  • A hirdetés 94 napja lejárt

Az EKOL 1990-ben kezdte meg működését mint logisztikai szolgáltató és jelenleg már 14 országban van jelen irodáival. Az EKOL egyike a vezető integrált logisztikai szolgáltatóknak Európában és Törökországban, több mint 750.000 m²  fedett raktárterülettel Törökországban, Németországban, Olaszországban, Görögországban, Franciaországban, Ukrajnában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Magyarországon, Spanyolországban, Lengyelországban, Csehországban, Bulgáriában és Iránban, több mint 6500 munkatárssal.
Törökországi és európai elosztóközpontjaival, fiatal és környezetbarát flottájával, 5 Ro-Ro hajójával az EKOL szállítmányozási, raktározási, külkereskedelmi és ellátási lánc menedzsment megoldásokat kínál partnereinek.
Az EKOL kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre és folyamatosan bővíti intermodális lehetőségeit, aminek köszönhetően számos előnyt realizál nem csak környezetvédelem terén, de pénzügyi, gépjárművezető, és napi operáció szempontból is, miközben fiatal flottája több mint 5000 saját eszközből áll. Az intermodális megoldások által nyújtott környezetvédelmi externáliáknak köszönhetően az EKOL minden hónapban 230,000 fát ment meg.

Az EKOL Logistics Kft. munkatársakat keres

Szállítmányozást támogató adminisztrátor

munkakörbe

Feladat:

  • A szervezet különböző osztályainak támogatása
  • A kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése a vállalatirányítási rendszerben
  • Szerződésekkel kapcsolatos adatok, módosítások rögzítése
  • Kimenő számlázás, bejövő számlák kezelése, különböző elszámolások készítése
  • Beérkező információk pontos továbbítása az érintett osztályoknak, partnereknek, a megfelelő módon, időben és formában,
  • Okmányok, dokumentumok kezelése, csoportosítása, különöböző riportálási feladatok

Elvárások:

  • Közép- vagy felsőfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • Számítógép felhasználói szintű ismerete
  • Adminisztrátori feladatkörben eltöltött tapasztalat
  • Precíz, pontos és gyors munkavégzés
  • Monotonitás tűrés, terhelhetőség
  • Megbízhatóság

Amit kínálunk:

  • Modern, stabil hátterű munkakörnyezet,
  • Fiatalos, produktív légkör
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Lehetőség nemzetközi team-ben történő munkavégzésre

Előny:

  • Több műszakos munkakör vállalása

Munkavégzés helye: Csepel

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Beszerzés / Logisztika / Szállítás
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Adminisztrátor-pénztáros

PQS International Hungary Kft.

Adminisztrátor-pénztáros munkatársat keresünk! ...
Budapest, X. kerület, Magyarország, Budapest...


Könyvelő Asszisztens

Erdol Kft.

Budapest, XIII. kerületi könyvelő iroda Könyve...
Budapest, XIII. kerület, Magyarország, Budap...


HR Projektvezető

Work Force Kft.

Szeretnél kapcsolattartóként dolgozni, emberekk...
Magyarország