Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
System Administrator (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.24.
Hirdetés azonosító: 821837
lejárt
FELADAT

Feladatok

 - A call- és contact center megoldások terén piacvezető Avaya technológiára épülő rendszerek támogatása.

 - Az ügyfelek Avaya rendszerét alkotó komponensek (szerverek, media gatewayek stb.) állapotának ellenőrzése.

 - Rendszeradminisztrációs feladatok ellátása hardver és alkalmazás szinten (Communication Manager, Application   Enablement Server, System Platform, Avaya Aura Messaging, Session Manager, Call Management System)

 - Komplex hibák elemzése, elhárítása. (hangminőséggel,   rendszerkomponensekkel kapcsolatos nehezen diagnosztizálható esetek)

 - Karbantartási feladatok ellátása (firmware upgrade, hot fixek, patchek kezelése)

 - Az egyes megoldó csoportok támogatása.

 - Kapcsolattartás a német kollégákkal, ügyfelekkel, rendszermérnökökkel és technikai telefonkonferenciákon való   aktív részvétel.

 - A visszatérő hibák analizálása, a kiváltó ok megtalálása és megoldása a probléma kezelés folyamat keretein belül.

 - Az egyes incidensek, problémák megoldásának dokumentálása és felvitele az ismert hibák adatbázisába (BestGuide).

 - Rendszerleíró dokumentációk készítése, karbantartása.

 - Projektekben és változáskezelésben való részvétel. Pl. régi rendszer leépítése, új rendszer kiépítése, szoftver release váltások.

 - A presales támogatása új potenciális üzleteknél felmerülő technikai kérdések tisztázásában.

 - Kollégák szakmai továbbképzése, a megszerzett ismeretek megosztása.

 

Elvárások

 - Felsőfokú informatikai végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztala

 - Tárgyalóképes német nyelvismeret (angol előny)

 - Linux alapismertek

 - Hálózati alapismeretek

 - Jó analizáló és problémamegoldó képesség

 - Utazási hajlandóság

 - Csapatszellem

 - Készenlét ellátására való hajlandóság

 

Előnyt jelent

 - Telekommunikációs és contact center ismeretek

 - Avaya területen szerzett legalább egy éves releváns szakmai tapasztalat; nemzetközileg is elismert Avaya certifikáció

 - ITIL V3 ismertek

 - Incident-, Change-, Problem- és Configurationmanagement folyamatok ismerte

 - Monitorozó rendszerek ismerete (pl.: Nagios, Icinga, Tivoli)

 - Avaya CM5, CM6 és CMS ismeretek

 - LSP, ESS, SES, System Platform, System Manager ismerete

 - SIP, IP DECT telefonok ismerete

 - Linux operációs rendszer alapos ismeret

 

Amit kínálunk

 - Fiatal és barátságos csapat

 - Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat), cégen belüli előrelépési lehetőség

 - Ergonomikus, modern munkakörnyezet a Tudásparkban

 

Jelentkezés módja

Kérünk, hogy magyar és német nyelvű részletes szakmai   önéletrajzodat honlapunkon keresztül küldd el!

 

Link megjelenítése Állásajánlatok menüpont

 

Keresés állásazonosító alapján: 81011

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
English AND German Speaking Service Delivery Manager (Service Management) (Debrecen)

IT Services Hungary Kft.

Commercial steering of customer contracts Ensur...
Debrecen


Network Administrator (Tel IT) (Debrecen)

IT Services Hungary Kft.

Support für die network services Radius, DNS, D...
Debrecen


Technical process specialist (Technical Change Management) (Service Management) (Debrecen)

IT Services Hungary Kft.

Gather all technical relevant information from ...
Debrecen