Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
System Administrator (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.04.25.
Hirdetés azonosító: 821837
lejárt
FELADAT

Feladatok

 - A call- és contact center megoldások terén piacvezető Avaya technológiára épülő rendszerek támogatása.

 - Az ügyfelek Avaya rendszerét alkotó komponensek (szerverek, media gatewayek stb.) állapotának ellenőrzése.

 - Rendszeradminisztrációs feladatok ellátása hardver és alkalmazás szinten (Communication Manager, Application   Enablement Server, System Platform, Avaya Aura Messaging, Session Manager, Call Management System)

 - Komplex hibák elemzése, elhárítása. (hangminőséggel,   rendszerkomponensekkel kapcsolatos nehezen diagnosztizálható esetek)

 - Karbantartási feladatok ellátása (firmware upgrade, hot fixek, patchek kezelése)

 - Az egyes megoldó csoportok támogatása.

 - Kapcsolattartás a német kollégákkal, ügyfelekkel, rendszermérnökökkel és technikai telefonkonferenciákon való   aktív részvétel.

 - A visszatérő hibák analizálása, a kiváltó ok megtalálása és megoldása a probléma kezelés folyamat keretein belül.

 - Az egyes incidensek, problémák megoldásának dokumentálása és felvitele az ismert hibák adatbázisába (BestGuide).

 - Rendszerleíró dokumentációk készítése, karbantartása.

 - Projektekben és változáskezelésben való részvétel. Pl. régi rendszer leépítése, új rendszer kiépítése, szoftver release váltások.

 - A presales támogatása új potenciális üzleteknél felmerülő technikai kérdések tisztázásában.

 - Kollégák szakmai továbbképzése, a megszerzett ismeretek megosztása.

 

Elvárások

 - Felsőfokú informatikai végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztala

 - Tárgyalóképes német nyelvismeret (angol előny)

 - Linux alapismertek

 - Hálózati alapismeretek

 - Jó analizáló és problémamegoldó képesség

 - Utazási hajlandóság

 - Csapatszellem

 - Készenlét ellátására való hajlandóság

 

Előnyt jelent

 - Telekommunikációs és contact center ismeretek

 - Avaya területen szerzett legalább egy éves releváns szakmai tapasztalat; nemzetközileg is elismert Avaya certifikáció

 - ITIL V3 ismertek

 - Incident-, Change-, Problem- és Configurationmanagement folyamatok ismerte

 - Monitorozó rendszerek ismerete (pl.: Nagios, Icinga, Tivoli)

 - Avaya CM5, CM6 és CMS ismeretek

 - LSP, ESS, SES, System Platform, System Manager ismerete

 - SIP, IP DECT telefonok ismerete

 - Linux operációs rendszer alapos ismeret

 

Amit kínálunk

 - Fiatal és barátságos csapat

 - Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat), cégen belüli előrelépési lehetőség

 - Ergonomikus, modern munkakörnyezet a Tudásparkban

 

Jelentkezés módja

Kérünk, hogy magyar és német nyelvű részletes szakmai   önéletrajzodat honlapunkon keresztül küldd el!

 

Link megjelenítése Állásajánlatok menüpont

 

Keresés állásazonosító alapján: 81011

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Kisvállalati tanácsadó - Dunakeszi

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Dunakeszi


Prémium banki tanácsadó - Bécsi út

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest


Könyvelő

Randstad Hungary Kft.

Teljes körű könyvelő pozícióba keresünk munkatá...
Budapest