Stratégia és targetálás - B2B marketing a mindennapokban

Lehet a válságra fogni, lehet az ismeretlen recepcióst hibáztatni, sőt, lehet várni is a végtelenségig, egy idő után azonban muszáj lesz beismerni, hogy az ígért céges visszahívások elmaradása, a reménybeli partnereknek küldött, de részükről válasz nélkül hagyott e-mail üzenetek magas száma sajnos rajtunk is múlik. Egészen pontosan azon, hogy mit tettünk, de főleg, hogy mit nem tettünk meg business-to-business marketing területen. Az üzleti partnerek megszólítása ugyanis egyre összetettebb, de nem megoldhatatlan feladat. Csak elsőre tűnhet úgy, hogy egy megfelelő pillanatban átadott névjegykártya pótolni tudja a rendszeresen karbantartott céges LinkedIN és Facebook-profilok, szakmai hírlevelek és blogok ökoszisztémáját.

A Menedzserképző Központ és a Hinora Marketing Group által megvalósuló gyakorlatorientált workshop most lehetőséget kínál a szakembereknek, hogy új szemszögből vizsgálják meg vállalatuk aktivitását ezen a speciális terepen - új ötletekhez jussanak, új készségeket szerezzenek meg.

És hogy miről is lesz szó?

  • Miben más a B2B marketing? Hogyan vegyünk célba más vállalatokat?
  • Hogyan építsünk üzleti brandet?
  • Használjuk helyesen! – online marketing B2B szemmel
  • Sztorizzunk és pozicionáljunk!
  • Mi hogyan csináljuk? – B2B marketing 2013.
  • Milyen a te reklámod? – B2B vállalatok megjelenései
  • B2B marketingeszközök a gyakorlatban
b2b

A workshopról bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat. A Cvonline.hu ügyfelei, partnerei és hírlevél olvasói részére 15% engedményt biztosítanak a Szervezők, a kedvezményes regisztrációra a következő oldalon van lehetőség:
http://www.menedzserkepzokozpont.hu/regisztracio/cvonline/19.htm