Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Spanish and Italian/French IT Helpdesk Agent


  • A hirdetés 442 napja lejárt
Location:

Budapest

Responsibilities:
  • Handle and document all incoming emails and phone calls within the contractually agreed timeframes
  • Provide technical assistance to users via phone or email
  • Follow up on existing tickets and escalate unresolved cases to relevant support teams
  • Manage personal and team backlog
  • Learn and implement new technologies, tools, processes and policies
  • Document new technical solutions in knowledge base
  • Document and share best practices and with other colleagues
  • High level of technical problem resolution
Requirements:
  • Fluent Spanish, and Italian or French language knowledge and strong English
  • Experience in similar field (Service Desk, IT Support, Customer Support, Call Centre) is advantage
  • Excellent learning skills and high level of flexibility
  • Excellent knowledge of Windows XP, Microsoft Office and Internet Explorer
  • Excellent phone etiquettes and customer service skills
  • Good analytical skills, Ability to work in shifts
We offer:
  • Competitive salary and benefits package
  • Continuous training and development opportunities
  • Modern office environment and easily accessible workplace
Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Bér és TB ügyintéző (4 órás, XI. kerület)

Trenkwalder Kft

A Schindler Hungária Kft.-hez keresünk Bér és T...
Budapest


Adobe Experience Manager fejlesztő - Győr/Budapest (Referenciaszám: RE-2080)

Man at Work Kft.

Feladatok:  Az Adobe Experience Manager keretre...
Győr, Budapest, Győr-Moson-Sopron, Pest


Gyakornok - Személyügyi marketing

AUDI HUNGARIA Zrt.

A személyügyi marketing célja, hogy a legkiváló...
Győr