Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

S&OP (Sales & Operation) menedzser


  • A hirdetés 549 napja lejárt

 

A MUNKAKÖR CÉLJA
______________________________________________________________________________________

Az S&OP folyamatok irányítása, folyamatos fejlesztése a világszínvonalú teljesítmény és teljesítés elérése érdekében. Biztosítja az S&OP ciklusban a több funkciót érintő üzleti döntések koordinált módon, időben és minőségi módon történő meghozatalát. Biztosítja az S&OP ciklus során a funkciók közötti megfelelő információáramlást, segíti a feszültségmentes együttműködést. Képviseli és érvényesíti a döntések meghozatala során a vállalati érdekeket. A fejlesztő gondolkodást segíti elő a szervezetben az üzleti eredményesség növelése érdekében.

FŐ FELADATOK:
______________________________________________________________________________________

  • az S&OP folyamat irányítása (tervezés, fejlesztés, lebontott szakmai tartalom és irányítás)
  • kereszt-funkcionális együttműködés biztosítása (Értékesítés, Marketing, Ellátás tervezés, Logisztika, Termelés) az optimális kereslet – ellátás tervezés, készletgazdálkodás, ezeken keresztül a magas szintű és hatékony vevőkiszolgálás érdekében
  • havi egységes, elfogadott, frissített terv biztosítása kereslet és ellátás tervezés oldalról, mely az üzleti tervek megvalósíthatóságát támogatja
  • S&OP ciklushoz tartozó alfolyamatok, fejlesztések szakmai támogatása
  • az S&OP folyamatok érintettjeinek folyamatos fejlesztése    
  • az S&OP ciklus során azonosít potenciális előrejelzési és készletezési problémákat, javaslatot tesz ezek megfelelő kezelésére, megelőzésére
  • kereszt-funkcionális fejlesztő projektek kezdeményezése, vezetése
  • kapcsolattartás más vállalatokkal, központi támogató szervezetekkel

FŐBB SZEMÉLYISÉGJELLEMZŐBB :
______________________________________________________________________________________

  • kiváló tárgyalási készség
  • aktív hallgatás képessége, proaktív és nyitott kommunikáció a különböző funkcionális területekkel (Ellátási Lánc, Értékesítés, Marketing)
  • képes motiválni, inspirálni, mozgósítani szervezeteket, csapatokat
  • aktív, energikus személyiség
  • képes különböző üzleti megoldásokat összevetni, integrálni
  • eredményorientáltság
  • rendszerszemlélet, „helikopter – szemlélet”

ELVÁRÁSOK:
_____________________________________________________________________________________

Szakmai terület:
Gazdasági / Logisztikai / Kereskedelmi
Képzettség szintje:
MSC / MBA
Szakmai tapasztalat:
7-10 év különböző Ellátási Láncon belüli munkakörben szerzett tapasztalat komplex több-disztribúciós működési környezetben FMCG szektorban
Számítógépes ismeretek:
megbízható Excel, Microsoft eszközök, alapszintű SAP tudás
Nyelvismeret:
Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban
Egyéb:
Lean ismeretek, MRP ismeret; Projekt és folyamatmenedzsment tudás és tapasztalat; Átfogó kereskedelmi, pénzügyi, ellátási lánc tudás és üzleti megértés; Tervezési, készletmenedzsment tapasztalat

ELŐNYT JELENT:
______________________________________________________________________________________

  • Élelmiszeripari tapasztalat

JELENTKEZÉS:
______________________________________________________________________________________  

Az alábbi email címen, vagy a Jelentkezés gombra kattintva.

Helyek Budapest
Pest
Kategória Beszerzés / Logisztika / Szállítás
Értékesítés / Kereskedelem
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Egyetemi végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Villamosmérnök

Trenkwalder Kft

Szegeden található, villamosenergia területén t...
Csongrád, Csongrád


Automatizálási mérnök

Trenkwalder Kft

Multinacionális autóipari beszállító partnerünk...
Pest


Elektromos karbantartó technikus

Trenkwalder Kft

Autóipari partnercégünk számára keresünk karban...
Nógrád