Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

For fulfilling the position
Shared Service Center Adminisztrátor
we are looking for colleagues


Az Alcoa-Köfém Kft. Pénzügyi Szolgáltató Központja munkatársat keres Shared Service Center Adminisztrátor munkakör betöltésére.

Feladatok:

  • Napi könyvelési-, és adminisztrációs feladatok ellátása:
    - Szállítók-vevők
    - Bank
    - Vegyes feladások
  • Időszaki elszámolások, statisztikák, elemzések készítése
  • Microsoft Excel táblázatok kezelése (legalább haladó szinten)
  • Napi adminisztráció/adatrögzítés
  • A havi / negyedéves / éves számviteli zárási feladatokban való aktív közreműködés
  • Az auditálási tevékenysége és hatósági ellenőrzések támogatása


Elvárások:

  • Minimum középszintű végzettség
  • Az angol nyelv kommunikációs szintű ismerete (írásban és szóban)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek – magas szintű Excel ismeret
  • Önálló munkavégzés, proaktivitás, rugalmasság
  • Pontosság, precizitás
  • Erkölcsi bizonyítvány, melyet a vállalat intéz


Előnyök:

A jelentkezések elbírálásánál a közép- vagy felsőfokú pénzügyi  / gazdasági végzettség, valamint másik európai nyelv ismerete előnyt jelent.
Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Munkavégzés helye Székesfehérvár.

 

 

Please send your application and CV with photo to ALCOA Career Site

Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest