Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

For fulfilling the position
Shared Service Center Adminisztrátor
we are looking for colleagues


Az Alcoa-Köfém Kft. Pénzügyi Szolgáltató Központja munkatársat keres Shared Service Center Adminisztrátor munkakör betöltésére.

Feladatok:

  • Napi könyvelési-, és adminisztrációs feladatok ellátása:
    - Szállítók-vevők
    - Bank
    - Vegyes feladások
  • Időszaki elszámolások, statisztikák, elemzések készítése
  • Microsoft Excel táblázatok kezelése (legalább haladó szinten)
  • Napi adminisztráció/adatrögzítés
  • A havi / negyedéves / éves számviteli zárási feladatokban való aktív közreműködés
  • Az auditálási tevékenysége és hatósági ellenőrzések támogatása


Elvárások:

  • Minimum középszintű végzettség
  • Az angol nyelv kommunikációs szintű ismerete (írásban és szóban)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek – magas szintű Excel ismeret
  • Önálló munkavégzés, proaktivitás, rugalmasság
  • Pontosság, precizitás
  • Erkölcsi bizonyítvány, melyet a vállalat intéz


Előnyök:

A jelentkezések elbírálásánál a közép- vagy felsőfokú pénzügyi  / gazdasági végzettség, valamint másik európai nyelv ismerete előnyt jelent.
Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Munkavégzés helye Székesfehérvár.

 

 

Please send your application and CV with photo to ALCOA Career Site

Egyéb hasonló állások Önnek
Global Management Assistant /Hollandia/

Hire-One Kft.

 Legyünk együtt sikeresek! Nemzetközi csap...
Békés, Békés, Csongrád, Csongrád, Heves, Hev...


Logisztikai asszisztens (4 órás részmunkaidő)

Work Force Kft.

Szeretne egy stabil japán tulajdonban lévő cégn...
Magyarország


Junior bérszámfejtő és cafeteria tanácsadó

Work Force Kft.

Frissen végeztél és még nincs tapasztalatod? Ná...
Magyarország