Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

Service Lifecycle Manager



  • Manage the delivery and operation of the service management with the help of the Operation Manager
  • Act as the central point of communication within the Service Delivery team
  • Provide accurate and timely information about the service activity to the stakeholders
  • Build up a working knowledge of clients operating environment
  • Participate in business and process development activity with scoping potential engagements
  • Effectively managing multiple orders to ensure that they are delivered on time
  • Building strong and lasting relationships with external clients
  • Ensure the service delivery requirements are reaching a high service level
  • Create, execute and revise project work plans to meet changing needs and requirements
  • Be accountable for meeting and exceeding the SLAs and KPIs
  • At least 2 years of experience gained in a service management field
  • Fluency in English both written and oral
  • Proven knowledge in Customer service or service desk processes
  • Strong stakeholder management skills
What we offer:
  • Easily accessible work environment
  • Competitive salary and benefits
  • Work in a continuously growing multinational environment
Munkavégzés helye Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 1 év
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Régió Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Vevőszolgálati pultos - Hiper

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Vevőszolgálati pul...


Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Csoportvezető ...

Szárazáru árufeltöltő

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Szárazáru árufeltö...