Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Service Desk Team Manager

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2016.12.24.
Jelentkezési határidő: 2014.03.22.
Hirdetés azonosító: 759116

Service Desk Team Manager

Our client is a prestigious provider of integrated informations and communications technology services. For them we are looking for a Team Manager to lead a multilingual service desk team within their Budapest based center.

Feladatok:

- Manage a group of staff of approx. 50 employees including 3 team leaders
- Ensure that with the leadership of the team leaders most effective utilisation of resources, planning, scheduling of the work of the operation is delivered
- Monitor adherence to technical and quality standards for the area and ensure full complience with established procedures
- Identify and lead process improvement opportunities
- Ensure high level customer satisfaction and that all KPIs are met
- Review and report on the performance of the team
- Give guidance, coaching, people management support to team leaders
- Liaise with key customers, account managers

Elvárások:

- 4-6 years relevant work experience in service operation, preferably in call center/service desk including people management
- Fluent English skills
- Strategic thinking and decisiveness
- Focus on results and excellent people management skills

Amit kínálunk:

- Trainings and opportunities for professional development
- The chance to work in a dynamic and expanding organization

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Egyéb hasonló állások Önnek
Junior bérszámfejtő és cafeteria tanácsadó

Work Force Kft.

Frissen végeztél és még nincs tapasztalatod? Ná...
Magyarország


Értékesítő IX.kerület

Work Force Kft.

ÉrtékesítőFőbb feladatok, munkák:új ügyfelek te...
Magyarország


HR Projektvezető

Work Force Kft.

Szeretnél kapcsolattartóként dolgozni, emberekk...
Magyarország