Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Service Desk munkatárs


  • A hirdetés 909 napja lejárt
  • Feladatok:
  • Bejelentések rögzítése, elhárításnak koordinálása
  • Hibabejelentések - ha lehetséges- első körös elhárítása
  • Service Desk részére bejelentett informatikai igények engedélyeztetése és végrehajtatása
  • Informatikai rendszerek működésének folyamatos monitorozása
  • Részvétel az informatikai rendszerek részére kialakított kontrolling rendszer működtetésében (SLM)
  • Egyeztetés a rendszergazdai, rendszerüzemeltetői, rendszerfelelősi munkatársak részére kiadott munkafeladatok tekintetében
  • Szállítókkal, Ügyfelekkel, felhasználókkal történő folyamatos egyeztetés
  • Service Desk bejelentéseket érintő fejlesztések nyomon követése
  • Projektekben való aktív részvétel

Elvárás

 

Középfokú IT végzettség

Angol nyelv középfokú ismerete

Legalább 2 év rendszerüzemeltetés (VMware) területén szerzett gyakorlat

Jó probléma megoldó készség

Önálló és csapatmunka

Amit nyújtunk

Jó csapat, szakmai képzések, előrelépési lehetőség

Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center csoportvezető - Budapest (Referenciaszám: KJ-1849)

Man at Work Kft.

Elvárások: Felsőfokú végzettség (pénzügyi vagy...
Budapest, Budapest XIII. kerülete, 1139 Magy...


iOS fejlesztő - INTS/14/43

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

Nemzetközi tulajdonban lévő, logisztikai szoftv...
Budapest, Pest


Információbiztonsági szakértő / auditor

Aim To Please Kft.

Információbiztonsági szakértő / auditor Inform...
Budapest, Pest