Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Service Desk munkatárs


  • A hirdetés 1180 napja lejárt
  • Feladatok:
  • Bejelentések rögzítése, elhárításnak koordinálása
  • Hibabejelentések - ha lehetséges- első körös elhárítása
  • Service Desk részére bejelentett informatikai igények engedélyeztetése és végrehajtatása
  • Informatikai rendszerek működésének folyamatos monitorozása
  • Részvétel az informatikai rendszerek részére kialakított kontrolling rendszer működtetésében (SLM)
  • Egyeztetés a rendszergazdai, rendszerüzemeltetői, rendszerfelelősi munkatársak részére kiadott munkafeladatok tekintetében
  • Szállítókkal, Ügyfelekkel, felhasználókkal történő folyamatos egyeztetés
  • Service Desk bejelentéseket érintő fejlesztések nyomon követése
  • Projektekben való aktív részvétel

Elvárás

 

Középfokú IT végzettség

Angol nyelv középfokú ismerete

Legalább 2 év rendszerüzemeltetés (VMware) területén szerzett gyakorlat

Jó probléma megoldó készség

Önálló és csapatmunka

Amit nyújtunk

Jó csapat, szakmai képzések, előrelépési lehetőség

Helyek Budapest
Kategória IT / Informatika
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati referens horvát nyelvtudással

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünkhöz keresünk új kihív...
Budapest


Csomagoló

Trenkwalder Kft

Új, gyöngyösi gyáregységünkbe munkatársakat ker...
Heves, Heves


Minőségellenőr

Trenkwalder Kft

Gyöngyösi partnercégünk megbízásából, váltott 2...
Heves, Heves