Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Service Desk csoportvezető (Pécs) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.11.11.
Hirdetés azonosító: 925072
lejárt
FELADAT


Information and Communication Technology (ICT) connects people and markets worldwide! Deutsche Telekom is one of the leading international companies in ICT. With round about 235.000 employees in 50 countries, we provide innovative solutions to our clients.

T-Systems is one of the three successful brands of Deutsche Telekom. We serve large customers and multinational companies through our global infrastructure of data centers and networks. With the help of innovative technology we develop integrated solutions for connected life and work.

Let us together shape the world of tomorrow!


 

  • 20 fős német nyelven támogató 1st Level Service Desk csoport napi munkáját irányítja
  • Biztosítja, hogy az elvárt szolgáltatási szinteket a csoport teljesítse
  • Kiosztja a feladatokat a közvetlen munkatársai számára, a feladatok elvégzését ellenőrzi, biztosítja a csoporttagok egyenletes leterheltségét
  • Erőforrásokat allokál (műszakbeosztás, szabadságolás, helyettesítési terv)
  • Munkatársak betanítását megszervezi, abban részt vesz
  • Teljesítménycélok kijelölését végzi
  • Továbbítja az üzemeltetési és más releváns üzleti információkat a csoport felé
  • Biztosítja a csoport jó közérzetét; megkönnyíti a hatékony csapatmunkát és a konfliktuskezelést
  • Figyelemmel kíséri a csoport termelékenységét és üzemeltetési teljesítményét, és szükség esetén korrekciós lépéseket tesz
  • Adott munkacsoport költségkeretének tervezésében részt vesz, annak betartásáért részfelelőssége van
  • Részt vesz a beosztottak teljesítményének értékelésében
  • Részt vesz új munkatársak kiválasztásában, javaslatot tesz elbocsátásra, előléptetésre
  • Segíti a csoport tagjainak egyéni fejlődését: meghatározza az alapteljesítményt és azonosítja a fejlődés hiányosságait; fejleszti a beosztottak műszaki ismereteit


  • Felsőfokú végzettség (közgazdasági vagy informatikai tanulmányok előnyt jelentenek)
  • Tárgyalóképes német nyelvtudás, illetve legalább középfokú angol nyelvtudás
  • Min. 2 év Service Desk tapasztalat
  • Vezetői feladatokban szerzett tapasztalat előny
  • Széleskörű Win OS ismeretek 
  • SD alkalmazások és hálózati eszközök ismerete

    Személyes elvárások:
  •  Határozott fellépés
  •  Szolgáltatás- és ügyfél orientált látásmód
  •  Tárgyalási készségek
  •  Kiemelkedő problémakezelési képességek


•Versenyképes juttatási csomag
•Ergonomikus, modern munkakörnyezet
•Folyamatos fejlődés lehetősége az informatika és a nyelvek területén
• Karrier lehetőség
•Multinacionális környezet: részvétel a T-Systems nemzetközi
projektjeiben

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Pécs
Egyéb hasonló állások Önnek
Villamosmérnök

Trenkwalder Kft

Szegeden található, villamosenergia területén t...
Csongrád, Csongrád


Automatizálási mérnök

Trenkwalder Kft

Multinacionális autóipari beszállító partnerünk...
Pest


Elektromos karbantartó technikus

Trenkwalder Kft

Autóipari partnercégünk számára keresünk karban...
Nógrád