Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Service Desk Agent – 27/7 shift


  • A hirdetés 202 napja lejárt
Location:

Budapest

Responsibilities:
  • Handle and document all incoming emails and phone calls within the contractually agreed timeframes
  • Provide technical assistance to users via phone or email
  • Learn and implement new technologies, tools, processes and policies
  • Document and share best practices and with other colleagues
  • High level of technical problem resolution
Requirements:
  • Fluency in English is a must!
  • Experience in similar field (Service Desk, IT Support, Customer Support, Call Centre) is an advantage
  • Excellent learning skills and high level of flexibility
  • Excellent knowledge of Windows XP, Microsoft Office and Internet Explorer
  • Open to work in different shifts (at night and at the weekend as well)
We offer:
  • Competitive salary and compensation package
  • Continuous learning and development
  • The chance to work in a young, dynamic and rapidly expanding organization
  • International work environment
Helyek Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Takarító (10. kerület)

Trenkwalder Kft

Nemzetközi háttérrel rendelkező partnercégünkhö...
Budapest


Non food árufeltöltő

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Non food árufeltöl...
Budapest


Hátsó területet működtető munkatárs

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Hátsó területet mű...
Budapest