Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Service Desk Agent – 27/7 shift


  • A hirdetés 136 napja lejárt
Location:

Budapest

Responsibilities:
  • Handle and document all incoming emails and phone calls within the contractually agreed timeframes
  • Provide technical assistance to users via phone or email
  • Learn and implement new technologies, tools, processes and policies
  • Document and share best practices and with other colleagues
  • High level of technical problem resolution
Requirements:
  • Fluency in English is a must!
  • Experience in similar field (Service Desk, IT Support, Customer Support, Call Centre) is an advantage
  • Excellent learning skills and high level of flexibility
  • Excellent knowledge of Windows XP, Microsoft Office and Internet Explorer
  • Open to work in different shifts (at night and at the weekend as well)
We offer:
  • Competitive salary and compensation package
  • Continuous learning and development
  • The chance to work in a young, dynamic and rapidly expanding organization
  • International work environment
Helyek Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Global Incident and Request Lead

DIAGEO Üzletviteli Szolgáltatások Kft.

Global Incident and Request Lead   Diageo is th...
Budapest, Pest


Németül kiválóan beszélő 1st és 2nd level IT támogató munkatárs corporate ügyfelek támogatására Budapestre INTS/13/26

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

Németül kiválóan beszélő 1st és 2nd level IT t...
Budapest, Pest


HR Administrator, Customer Service Representative (Fluent German)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest