Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Senior System Engineer for 3rd level support (in Genesys and AVAYA technologies) (Szeged) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.21.
Hirdetés azonosító: 991678
lejárt
FELADAT

Külföldi ügyfeleink contact center központjainak teljes körű informatikai támogatása. 

A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban. A nemzetközi kommunikáció elsősorban német nyelven zajlik, viszont a szakmai tréningek és dokumentációk megértéséhez elengedhetetlen az angol nyelvismeret. 

Néhány példa, mivel foglalkozik a csapatunk: 

  • A contact center infrastruktúrában fellépő meghibásodások, rendszerszintű kiesések technikai elemzése és megoldása AVAYA és Genesys környezetben.

  • A contact centert alkotó hardver komponensek (szerverek, media gatewayek, switchek) állapotának felügyelete, az eszközök karbantartása (pl. frissítések telepítése, hibás hardver cseréjének megszervezése stb.).

  • A rendszerbe érkező hívások irányítását végző alkalmazások támogatása, a felmerülő hibák okának felderítése és elhárítása.

  • A hívások minőségbiztosításával kapcsolatos rendszer támogatása. 

    Senior 3rd level mérnökként a következő feladatokat kell ellátnod (AVAYA és Genesys területre egyaránt keresünk tapasztalt rendszermérnök kollégát): 

  • Genesys megoldásra épülő call routing vagy komplex AVAYA rendszerek támogatása, a felmerülő legkomplexebb hibák elemzése és elhárítása (a 2nd level-től átvett esetek megoldása)

  • Az ügyfelek Genesys vagy AVAYA rendszerét alkotó komponensek (pl.: szerverek) állapotának ellenőrzése

  • Rendszeradminisztrációs feladatok ellátása

  • Az ügyfelek által jelzett és a monitorozás során észlelet hibák elemzése, elhárítása, adott esetben előzetes analízis után továbbítása a megfelelő megoldó csoportnak. Ilyenek pl. hívásirányítással, bejelentkezéssel, bizonyos beállításokkal kapcsolatos problémák

  • Karbantartási feladatok ellátása (firmware upgrade, hot fixek, patchek kezelése)

  • Más megoldó csoportok technikai támogatása

  • Kapcsolattartás a német kollégákkal, ügyféllel, rendszermérnökökkel és technikai telefonkonferenciákon való aktív részvétel

  • A visszatérő hibák analizálása, a kiváltó ok megtalálása és megoldása a probléma kezelés folyamat keretein belül

  • Az egyes incidensek, problémák megoldásának dokumentálása és felvitele az ismert hibák adatbázisába

  • Rendszerleíró dokumentációk készítése, karbantartása

  • Projektekben és változáskezelésben való részvétel. Pl. régi rendszer leépítése, új rendszer kiépítése, szoftver release váltások

  • A presales támogatása új potenciális üzleteknél felmerülő technikai kérdések tisztázásában

PROFIL
  • Felsőfokú informatikai végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat

  • Magabiztos angol és legalább alapszintű német nyelvismeret

  • Min 2-3 éves tapasztalat operációs rendszerek, szerverek, adatbázisok üzemeltetése terén

  • Motiváció a telekommunikáció legmodernebb speciális megoldásainak magas szintű elsajátítására AVAYA és Genesys technológiák terén

  • Hálózati alapismeretek

  • Kiváló analizáló és problémamegoldó képesség

  • Utazási hajlandóság (szakmai tréningeken, projektekben való részvétel 1-2 hét távollét)

  • Csapatszellem

  • Készenlét ellátására való hajlandóság  

    Előnyt jelent 


Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Szeged
Egyéb hasonló állások Önnek
Billing Team Lead

Randstad Hungary Kft.

Our client is a highly reputable company within...
Budapest


German or Italian Speaking Logistic Coordinator

Exact Solutions Kft.

Location:BudapestResponsibilities:Coordinate th...
Budapest


Logisztikai ügyintéző német nyelvtudással

HAYS Hungary Kft.

Érdekel a logisztika területe és folyékonyan be...
Budapest