Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Senior projektvezető

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

Senior projektvezető

munkakör betöltéséhez munkatársat keres

Feladatok:

  • Az OTP bank által indított komplex, informatikai fejlesztéseket is tartalmazó projektek vezetése
  • Projektütemezés-menedzsment, a projekt céljainak eléréséhez szükséges feladatok, határidők, erőforrások tervezése és a projekt feladatok terv szerinti előrehaladásának irányítása, a projektütemterv aktualizálása
  • Hatókör és leszállítandók menedzsmentje
  • A projekt költség-keretek betartása, költések folyamatos nyomon követése, projekt megtérülés kalkuláció aktualizálása
  • A projektkockázatok feltárása, kezelésükre javaslatok készítése
  • Teljes körű stakeholder management
  • Projekt kommunikáció biztosítása, információáramlás szabályozása
  • Rendszeres riportok elkészítése
  • Döntés-előkészítő anyagok összeállítása
  • A projekt dokumentáció elkészítése
  • Szoros együttműködés a megrendelő területtel
  • Megbeszélések, tárgyalások szervezése, levezetése
  • Szakmai együttműködés a feladatkörben érintett IT szakterületekkel és banki szervezeti egységekkel.
  • Változáskezelés

Elvárások:

  • Legalább 6 éves banki informatikai projektek és/vagy program vezetésében szerzett szakmai tapasztalat, ebből minimum 3 év pénzintézeti referencia
  • Felsőfokú közgazdasági és/vagy informatikai szakirányú végzettség
  • Irányítási és vezetői készségek
  • Meggyőzési és önérvényesítési készség
  • Tárgyalási- és konzultációs készség
  • Jó szervező készség, rendszerszemlélet
  • Önálló munkavégzés és csapatmunkában való együttműködés képessége
  • Eredményorientáltság, proaktivitás
  • Logikus és strukturált gondolkodás
  • Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és prezentációs készség
  • Projektmenedzsment módszertanok ismerete és alkalmazása
  • Felelősségteljes, céltudatos, beállítottság, stressz tűrő képesség
  • Gyakorlott szintű Microsoft Office és Microsoft Project használat

Előnyt jelent:

  • IT fejlesztési és technológia ismeretek és tapasztalatok
  • Agilis projekt vezetésében szerzett tapasztalat
  • PPM rendszer használata

Jelentkezési határidő: 2016. június 3.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson a Jelentkezés gombra!

Akit keresünk:


Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet, Pénzügy / Számvitel / Kontrolling, Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Customer Service Specialist (English )

Trenkwalder Kft

We are looking for a new colleague to the inter...
Budapest


Vevőszolgálati Csoportvezető - Budapest

T-HR Kft.

Feladatkör:Ebben a munkakörben az Ön feladatai ...
Pest, Budapest


Folyamat ellenőr

Trenkwalder Kft

Folyamat ellenőr pozícióba keresünk munkatársak...
Fejér