Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Senior Lead Order Manager (Quality and Process Expert) (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.10.23.
Hirdetés azonosító: 925189
lejárt
FELADAT


Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.


  • Fenntartja a T-Systems vezérelveit és támogatja őket az E2E folyamatokon belül R2O&O2C
  • Képviseli a minőséget minden kritikus megrendelés téma és hozzájuk kapcsolódó tevékenységek tekintetében
  • Order Management Safeguarding Programok menedzselése end-to-end felelősséggel
  • Biztosítja a folytonos folyamatfejlődést az order menedzsmenten belül, a csapathoz kapcsolódóan, ezen folyamatok megvalósítása, globális skálán és mindezen kapcsolódó feladatok időben és célokhoz kötődően való kivitelezése
  • Végrehajtja a megfelelőségi ellenőrzéseket a könyveléssel szemben, illetve definiált Quality Gates-ekkel szemben
  • Nyomon követi, fejleszti és biztosítja a T-Systems bármely kritikus megrendelését
  • Státusz riportok az MC GOM/ MC PSS / MC Quality / MC Delivery és LBUs/könyvelés számára (menedzsment összefoglalók, analízisek, prezentációk stb.)
  • Biztosítja, hogy a globális, regionális és lokális tranzíciós és transzformációs tevékenységek megfelelően támogatottak és koordináltak legyenek
  • Biztosítja a Shop katalógus standardizációt a globális, regionális és lokális könyvelés számára
  • Biztosítja a „jó-gyakorlatok” implementációját, osztozva a Global Order Management közösséggel
  • Felelősséggel tartozik az Order Management Team-eken belüli minőségi kultúra kialakítására globálisan
  • Felelősséggel tartozik az Order Management Quality iránt az egész régióra vonatkozóan
  • Order Management Improvement tevékenységek kivitelezése a könyvelésben és service line-ban
  • Támogatja az organizációs tréningeket a Global Order Desk-en belül és kívül egyaránt
  • Order Management KPI Rawdata/Big Data információk elemzése Order Management fejlesztési javaslatok kidolgozása


  • Felsőfokú végzettség
  • Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • 5-7 év releváns szakmai tapasztalat hasonló munkaterületen
  • Tapasztalat strukturált munkavégzés terén
  • Tapasztalat order management eszközök (CSS vagy DSS specifikumok) és folyamatok terén
  • Utazásra való hajlandóság
  • Segítőkész személyiség

 
PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Hajdú-Bihar
Egyéb hasonló állások Önnek
Billing manager

Trenkwalder Kft

We’re looking for heroes to our multinational p...
Budapest


Commercial and Business Manager

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Italian Collection Agent

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest