Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Senior Lead Order Manager (Quality and Process Expert) (Debrecen)  
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.07.21.
Hirdetés azonosító: 914352
lejárt
FELADAT

Cégünkrol
Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.

Feladat

  • Fenntartja a T-Systems vezérelveit és támogatja őket az E2E folyamatokon belül R2O&O2C
  • Képviseli a minőséget minden kritikus megrendelés téma és hozzájuk kapcsolódó tevékenységek tekintetében
  • Order Management Safeguarding Programok menedzselése end-to-end felelősséggel
  • Biztosítja a folytonos folyamatfejlődést az order menedzsmenten belül, a csapathoz kapcsolódóan, ezen folyamatok megvalósítása, globális skálán és mindezen kapcsolódó feladatok időben és célokhoz kötődően való kivitelezése
  • Végrehajtja a megfelelőségi ellenőrzéseket a könyveléssel szemben, illetve definiált Quality Gates-ekkel szemben
  • Nyomon követi, fejleszti és biztosítja a T-Systems bármely kritikus megrendelését
  • Státusz riportok az MC GOM/ MC PSS / MC Quality / MC Delivery és LBUs/könyvelés számára (menedzsment összefoglalók, analízisek, prezentációk stb.)
  • Biztosítja, hogy a globális, regionális és lokális tranzíciós és transzformációs tevékenységek megfelelően támogatottak és koordináltak legyenek
  • Biztosítja a Shop katalógus standardizációt a globális, regionális és lokális könyvelés számára
  • Biztosítja a „jó-gyakorlatok” implementációját, osztozva a Global Order Management közösséggel
  • Felelősséggel tartozik az Order Management Team-eken belüli minőségi kultúra kialakítására globálisan
  • Felelősséggel tartozik az Order Management Quality iránt az egész régióra vonatkozóan
  • Order Management Improvement tevékenységek kivitelezése a könyvelésben és service line-ban
  • Támogatja az organizációs tréningeket a Global Order Desk-en belül és kívül egyaránt
  • Order Management KPI Rawdata/Big Data információk elemzése Order Management fejlesztési javaslatok kidolgozása

 

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • 5-7 év releváns szakmai tapasztalat hasonló munkaterületen
  • Tapasztalat strukturált munkavégzés terén
  • Tapasztalat order management eszközök (CSS vagy DSS specifikumok) és folyamatok terén
  • Utazásra való hajlandóság
  • Segítőkész személyiség
PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Raktáros

Trenkwalder Kft

Multinacionális élelmiszeriparban tevékenykedő ...
Csongrád, Csongrád


Beszerzési gyakornok

Mind-Diák Szövetkezet

Szeretnél tanulmányaidhoz illő szakterületen gy...
Budapest


Állatkerti munka

Mind-Diák Szövetkezet

Állatkerti munkalehetőségeket kínálunk állatsze...
Veszprém