Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Senior Accounts Payable Manager

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2017.09.17.
Jelentkezési határidő: 2016.06.18.
Senior Accounts Payable Manager

Pozíció leírása / Job description

We are looking for experienced finance managers for our multinational Client. The main responsibilities are to ensure the timely processing of invoices, financial journals and supporting the vendor management function.

Feladatok:

- Directly manage a team of 10 and support the financial operations and vendor management activities within the EMEA region
-Manage the lease admin team ensuring all invoices are paid
-Managing the migration of accounting function from local country teams across EMEA
-Establishing best practices for migrated processes. Re-engineer and standardize the migrated functions to ensure compliance with agreed best practice
-Creating and maintaining processes and process guides for operations team to follow. Train team members to ensure proficiency in full range of migrated functions
-Establish SLAs and KPIs to ensure effectiveness of lease admin team. Maintain monitoring and reporting initiative to ensure all targets are met and provide management reporting metrics
-Managing the lease admin team in processing rent, landlord demands, real estate tax demands, insurance, etc.
-Maintenance and further development of the invoice management EMEA wide Vendor Database including vendor exclusions (Landlords, utility companies, etc.)
-Develop vendor, contract and bid exception reporting tool- set
-Managing maintenance of Procurement & Vendor Management SharePoint site and shared drives up to date and ensuring compliance with the Records Management Policy

*The position contains 10% of travelling

Elvárások:

-Bachelor degree
-6-8+ years of working experience
-Minimum 2-3 years of experience in managing teams
-Good IT background in areas such as MS Office, SharePoint, etc.
-Knowledge of real estate industry. (preferable not necessary)
-Strong knowledge of English, both spoken and written
-Strong leadership & people management skills
-Strong negotiating, strategic planning, and communications skills
-Diplomatic skills
-Strong project management and control techniques
-Demonstrated ability to build high performing teams



Amit kínálunk:

-Multinational environment
-Long term career opportunities
-Company car

Elvárások / Requirements

Amit kínálunk / Offer

Randstad Hungary Kft.
1024 Budapest
Lövőház utca 39.
Tel: +36 1 411 2090
www.randstad.hu

 
Randstad Hungária Kft. logó
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Régió Budapest
Minimális tapasztalat -
Szükséges iskolai végzettség -
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő -
Egyéb hasonló állások Önnek
Értékesítési asszisztens részmunkaidőben

Trenkwalder Kft

Építőipari megbízónk számára keresünk munkatárs...
Budapest


CNC gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásában több k...
Budapest


Gépbeállító

Trenkwalder Kft

Épületgépészeti szerelvények gyártásával foglal...
Budapest