Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt

Scandinavian Customer Care Specialist

Job Summary


Our multinational client develops the Customer Care team within its operation. We are looking for a new employee who has experience in this field, speaks fluent Norwegian or Swedish or Danish, and would like to join to a growing team.



  • Managing the relationship with customers, partners.
  • Handling complaints and questions received from customers on phone and in writing.
  • Precise administration of incoming issues and their progress.
  • Helping in updating the process documentations, following-up and recording changes, contributing to recognize the opportunities of improving processes.



  • Minimum high school education (University or College degree are an advantage)
  • Advanced knowledge of Norwegian or Swedish or Danish  and at least intermediate English (verbal, written)
  • Customer service experience, preferably in a customer facing, front line environment (experience in Shared Service environment is an advantage)
  • Excellent communication skills written and oral
  • Outstanding customer orientation and problem solving skills
  • Team attitude
  • Ability to  prioritise in a faced paced environment
  • Ability to take initiative
  • Logical and proactive thinking
  • Experience in using Microsoft Office, especially Excel with confidence



The company could offer a career-defining opportunity to join a successful and fast growing EMEA business and help to shape and build a function that delivers tangible business improvement across a complex European organization.



XIII. district



Apply directly to Dóra Dvorácskó, Senior Research Consultant, for a short pressure free and confidential discussion on this role and other opportunities. 

Tel: +36 1 8833 560

E-mail: E-mail cím megjelenítése

Web page: Link megjelenítése


Keep up to date with all my urgent vacancies by adding me as a LinkedIn connection and viewing my monthly vacancy presentation.

Link megjelenítése


Munkavégzés helye Budapest főváros
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Régió Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek

Sykes Közép-Európa Kft.

Sykes Enterprises, Incorporated is a family of ...

Ügyfélkapcsolati menedzser

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Amikor a tapasztalat és a bölcsesség találkoz...

Ügyfélkapcsolati menedzser

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Szeretnél karriert építeni? Jó lenne, ha munk...