Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Sales support assistant


  • A hirdetés 1034 napja lejárt

supporting the sales colleagues in business acquisition:

-        organisation and administration of vendor/customer correspondence

-        liaison with vendors/suppliers and customers and, preparing the necessary statements

-        obtaining the risk analysis documentations, preparation of credit files

-        close cooperation with the risk analysis unit

-        close cooperation with Asset Management (asset valuation department)

 

Administration of offers

-        in co-operation with the sales manager enquiry and registration of information in Sales Force (CRM), OpenLease,

-        performing calculations in Excel and OpenLease for all products

-        making offers (including customised offers) based on the instruction of the sales managers

-        coordination of requests for sales proposals within Group

 

Assistance to Contract administration

-        completion of information/documents necessary for the preparation of financing contract

-        consultation with risk management, the sales managers, the supplier and the customer in order to obtain the missing documentation

 

Marketing tasks:

-        press/marketing activity as agreed with the management

-        press monitoring of the various trade journals and periodicals

-        ad hoc support for the elaboration of the brochures and other marketing products

-        editing of company's webpage

-        organising the sales representatives’ exhibition and travel programs

-        correspondence (Hungarian/English or German) within company group

 

 

 

Elvárás

-        successfully completed studies in the field of commerce or economics.

-        knowledge of the financial background of lease transactions

-        negotiation level English (or German knowledge )

-        good computer skills (mainly Excel, Word, PowerPoint, Outlook)

-        team- and customer-oriented, good organisational skills, good communication skills, reliable, accurate, flexible and committed

Helyek Magyarország
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Értékesítés / Kereskedelem
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Asszisztencia / Adminisztráció
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Minimum bruttó fizetés 350000
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Lengyel nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs

Trenkwalder Kft

Nemzetközi hátterű partnercégünk újonnan felépü...
Budapest


Horvát nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs

Trenkwalder Kft

Nemzetközi hátterű partnercégünk újonnan felépü...
Budapest


Junior Service Desk Team Leader

Trenkwalder Kft

Our international partner is looking for new me...
Budapest