Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

ÉRTÉKESÍTÉSI ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS


  • A hirdetés 163 napja lejárt

Az ERGONOM Munkavédelmi Szolgáltató Kft. magyar tulajdonú, dinamikusan fejlődő vállalkozás. Komplex munka-tűz és környezetvédelmi szaktanácsadói szolgáltatási tevékenységét, több mint 25 éve országos szinten végzi.

Az ERGONOM Kft. növekvő ügyfélkörének minőségi kiszolgálásának támogatásához keresi leendő munkatársát BUDAPESTI csapatába,  

ÉRTÉKESÍTÉSI ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS

pozícióra.

Szakmai ismeretek:

  • középfokú végzettség, előny a szakirányú (adminisztráció, értékesítés) OKJ végzettség
  • erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (Word, Excel, Power Point, levelező program, internet)
  • Előny, a B kategóriás jogosítvány

Szakmai tapasztalat:

  • minimum 3-5 éves, sikeresen végzett értékesítést támogató adminisztrációs asszisztensi munkatapasztalat, előny a magyar kis-középvállalati munkakörnyezetben szerzett gyakorlat. 

További elvárások:

  • utasítások pontos, önálló végrehajtása
  • kiváló helyesírás, fogalmazási készség
  • ügyfélorientált szemlélet, kommunikáció
  • felelősségteljes munkavégzés
  • magas együttműködési képesség
  • precizitás, igényes munkavégzés
  • kedvesség, empátia, udvariasság

Főbb feladatok:

Az ERGONOM Kft. értékesítési vezetőjével való szoros együttműködés:

  • a napi operatív irodai adminisztratív feladatok elvégzése
  • személyi asszisztencia, a kitűzött feladatok önálló, precíz elvégzése
  • ajánlatok és szerződések előkészítése, adminisztrálása
  • kapcsolattartás telefonon, e-mailben és személyesen a vállalat ügyfeleivel/munkatársaival/partnereivel
  • adatbázis készítése, aktualizálása, egyéb irodai adminisztrációs feladatok
  • elemzések, kimutatások, statisztikák, dokumentációk és prezentációk készítése

Amit kínálunk:

  • alkalmazotti jogviszony, határozatlan idejű munkaszerződés, teljes munkaidő
  • Havi FIX bérezés, utazási támogatás (BKV bérlet)
  • munkavégzéshez okos telefon, internetes kapcsolattal
  • szakmai fejlődés támogatása
  • hosszú távú, stabil munkahely
  • igényes környezet és munkakörülmények
  • lendületes, fiatalos, eredményorientált csapat

A munkavégzés helye: Budapest, VIII. ker.-i irodánkban (Tisztviselő negyed)

A jelentkezés módja:

Várjuk az értékesítést támogató, adminisztrációs asszisztensi munka iránt, oly annyira elkötelezett pályázók jelentkezését, akik vállalják, hogy pályázatukat az alábbi feltételeknek megfelelően készítik el:

  • fényképes önéletrajz szöveges (doc/docx/rtf) formátumban
  • csak az utolsó kettő, maximum három munkahely megjelölése
  • szabad fogalmazású kísérő levél szöveges (doc/docx/rtf) formátumban

Kérjük, hogy az így elkészített pályázatát az alábbi e-mail címre küldje el!

(A jelentkezési feltételeknek nem megfelelő pályázatokat külön értesítés nélkül kizárjuk a kiválasztási eljárásból!)

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Értékesítés / Kereskedelem
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Reklámtárgyellátó Központ Kft.

Szeretnél értékesítő lenni? Reklámtárgy ügynöks...
Budapest, Pest


Értékesítési asszisztens

Bevlo Textil Kft.

Exkluzív lakástextil nagykereskedelmi cég keres...
Budapest, Pest


Értékesítési asszisztens

PROHUMAN

Logisztikai partnercégünk számára keresünk munk...
Budapest