www.cvonline.hu

ÉRTÉKESÍTÉSI ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS


  • Frissítve 21 napja

Az ERGONOM Munkavédelmi Szolgáltató Kft. magyar tulajdonú, dinamikusan fejlődő vállalkozás. Komplex munka-tűz és környezetvédelmi szaktanácsadói szolgáltatási tevékenységét, több mint 25 éve országos szinten végzi.

Az ERGONOM Kft. növekvő ügyfélkörének minőségi kiszolgálásának támogatásához keresi leendő munkatársát BUDAPESTI csapatába,  

ÉRTÉKESÍTÉSI ADMINISZTRÁCIÓS ASSZISZTENS

pozícióra.

Szakmai ismeretek:

  • középfokú végzettség, előny a szakirányú (adminisztráció, értékesítés) OKJ végzettség
  • erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (Word, Excel, Power Point, levelező program, internet)
  • Előny, a B kategóriás jogosítvány

Szakmai tapasztalat:

  • minimum 3-5 éves, sikeresen végzett értékesítést támogató adminisztrációs asszisztensi munkatapasztalat, előny a magyar kis-középvállalati munkakörnyezetben szerzett gyakorlat. 

További elvárások:

  • utasítások pontos, önálló végrehajtása
  • kiváló helyesírás, fogalmazási készség
  • ügyfélorientált szemlélet, kommunikáció
  • felelősségteljes munkavégzés
  • magas együttműködési képesség
  • precizitás, igényes munkavégzés
  • kedvesség, empátia, udvariasság

Főbb feladatok:

Az ERGONOM Kft. értékesítési vezetőjével való szoros együttműködés:

  • a napi operatív irodai adminisztratív feladatok elvégzése
  • személyi asszisztencia, a kitűzött feladatok önálló, precíz elvégzése
  • ajánlatok és szerződések előkészítése, adminisztrálása
  • kapcsolattartás telefonon, e-mailben és személyesen a vállalat ügyfeleivel/munkatársaival/partnereivel
  • adatbázis készítése, aktualizálása, egyéb irodai adminisztrációs feladatok
  • elemzések, kimutatások, statisztikák, dokumentációk és prezentációk készítése

Amit kínálunk:

  • alkalmazotti jogviszony, határozatlan idejű munkaszerződés, teljes munkaidő
  • Havi FIX bérezés, utazási támogatás (BKV bérlet)
  • munkavégzéshez okos telefon, internetes kapcsolattal
  • szakmai fejlődés támogatása
  • hosszú távú, stabil munkahely
  • igényes környezet és munkakörülmények
  • lendületes, fiatalos, eredményorientált csapat

A munkavégzés helye: Budapest, VIII. ker.-i irodánkban (Tisztviselő negyed)

A jelentkezés módja:

Várjuk az értékesítést támogató, adminisztrációs asszisztensi munka iránt, oly annyira elkötelezett pályázók jelentkezését, akik vállalják, hogy pályázatukat az alábbi feltételeknek megfelelően készítik el:

  • fényképes önéletrajz szöveges (doc/docx/rtf) formátumban
  • csak az utolsó kettő, maximum három munkahely megjelölése
  • szabad fogalmazású kísérő levél szöveges (doc/docx/rtf) formátumban

Kérjük, hogy az így elkészített pályázatát az alábbi e-mail címre küldje el!

(A jelentkezési feltételeknek nem megfelelő pályázatokat külön értesítés nélkül kizárjuk a kiválasztási eljárásból!)

Munkavégzés helye Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció, Értékesítés / Kereskedelem, Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Vezetői engedély Szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Régió Budapest, Pest
Egyéb hasonló állások Önnek
Komissiózó

Trenkwalder Kft

Logisztikai szolgáltatásokat nyújtó partnercégü...
Pest


Olaszos Customer Service Representative

Trenkwalder Kft

Nemzetközi hátterű partnercégünk meglévő csapat...
Budapest


Adatrögzítő (Referenciaszám: PJ5176)

Pannonjob Kft.

Budapestre keresünk diákokat adatrögzítő pozíci...
Pest