Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

SALES ASSISTANT


  • A hirdetés 676 napja lejárt

 

A CG Electric Systems Hungary Zrt. a 3 milliárd USD éves árbevétellel rendelkező,  indiai tulajdonban álló Crompton Greaves cégcsoport tagja. A több mint 7 évtizedes fennállása alatt cégcsoportunk világméretűvé nőtte ki magát, és együttesen húszezer főt foglalkoztatunk; s így már 14 országban rendelkezünk termelőkapacitással  Észak- és Dél-Amerika, Európa és a Közel-Kelet területén.

A villamos energetikai iparág jelentős szereplőjeként termékportfóliónk és szolgáltatásaink a nagyteljesítményű ipari berendezésektől és megoldásoktól a fogyasztói termékekig bezárólag rendkívül sokféle igényt elégítenek ki. A Crompton Greaves cégcsoport szakmai befektetőként épít a magyarországi Ganz gyárak évszázadnyi hagyományára, szakembereink tudására és tapasztalatára, valamint folyamatos beruházásokkal és az innováció támogatásával méltó módon hívja ki a legnagyobb versenytársakat is a minőség és a teljesítmény területén egyaránt.

Jelenleg a Forgógép Üzletág részére keresünk munkatársat a következő munkakörbe:

 SALES ASSISTANT

 


Feladata a forgógép üzletág értékesítési tevékenységének támogatása:

  • ajánlatok kezelése: ajánlati adatbázis vezetése, karbantartása, ajánlati jelentések összeállítása
  • rendelésállomány kezelése: rendelések nyilvántartása, karbantartása, rendelési jelentések összeállítása
  • szerződéskötés támogatása: szerződések nyilvántartása, karbantartása, szerződési jelentések összeállítása, szerződés előkészítés támogatása, standard szerződésminták kidolgozása, felülvizsgálata, frissítése
  • társterületekkel való együttműködés támogatása: számítási iroda, tervezés, beszerzés, gyártás; szállításkoordináció támogatása, nyomon követése, bonyolítás támogatása; számlázás támogatás
  • külföldön tevékenykedő értékesítők támogatása: folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az ügynökökkel, árajánlatok elkészítése
  • egyéb, a kereskedelmi tevékenységet támogató feladatok: fordítások; részvétel a marketinganyagok kidolgozásában, frissítésében; értékesítők adminisztratív munkájának támogatása; kiállításokon való részvétel előkészítése, szervezése; ügyféladatbázis kialakításában való részvétel; értékesítési dokumentáció kialakításában, frissítésében való részvétel

Elvárások:

  • főiskolai végzettség
  • tárgyalási szintű angol nyelvismeret
  • egyéb nyelvismeret előny (német, orosz, francia)
  • hasonló munkakörben szerzett minimum 2 éves tapasztalat
  • felhasználói szintű számítógépes
  • kitűnő együttműködési és kommunikációs készség
  • kitűnő problémamegoldó képesség

 

Örülünk, ha felkeltettük érdeklődését.

Jelentkezéshez kérjük, regisztrálja önéletrajzát az alábbi  oldalon.

 

Helyek Budapest
Pest
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Asszisztencia / Adminisztráció
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Adatkezelő (Angol + Német / Francia / Portugál / Svéd / Dán / Finn)

HAYS Hungary Kft.

Data Steward pozícióba keresünk precíz jelentke...
Budapest


CEE Pricing Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company We are looking for a CEE Pric...
Budapest


German Speaking Vendor Contact Management Associate

HAYS Hungary Kft.

Vendor Contact Management Associate pozícióba k...
Budapest