Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

SALES ASSISTANT


  • A hirdetés 880 napja lejárt

 

A CG Electric Systems Hungary Zrt. a 3 milliárd USD éves árbevétellel rendelkező,  indiai tulajdonban álló Crompton Greaves cégcsoport tagja. A több mint 7 évtizedes fennállása alatt cégcsoportunk világméretűvé nőtte ki magát, és együttesen húszezer főt foglalkoztatunk; s így már 14 országban rendelkezünk termelőkapacitással  Észak- és Dél-Amerika, Európa és a Közel-Kelet területén.

A villamos energetikai iparág jelentős szereplőjeként termékportfóliónk és szolgáltatásaink a nagyteljesítményű ipari berendezésektől és megoldásoktól a fogyasztói termékekig bezárólag rendkívül sokféle igényt elégítenek ki. A Crompton Greaves cégcsoport szakmai befektetőként épít a magyarországi Ganz gyárak évszázadnyi hagyományára, szakembereink tudására és tapasztalatára, valamint folyamatos beruházásokkal és az innováció támogatásával méltó módon hívja ki a legnagyobb versenytársakat is a minőség és a teljesítmény területén egyaránt.

Jelenleg a Forgógép Üzletág részére keresünk munkatársat a következő munkakörbe:

 SALES ASSISTANT

 


Feladata a forgógép üzletág értékesítési tevékenységének támogatása:

  • ajánlatok kezelése: ajánlati adatbázis vezetése, karbantartása, ajánlati jelentések összeállítása
  • rendelésállomány kezelése: rendelések nyilvántartása, karbantartása, rendelési jelentések összeállítása
  • szerződéskötés támogatása: szerződések nyilvántartása, karbantartása, szerződési jelentések összeállítása, szerződés előkészítés támogatása, standard szerződésminták kidolgozása, felülvizsgálata, frissítése
  • társterületekkel való együttműködés támogatása: számítási iroda, tervezés, beszerzés, gyártás; szállításkoordináció támogatása, nyomon követése, bonyolítás támogatása; számlázás támogatás
  • külföldön tevékenykedő értékesítők támogatása: folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az ügynökökkel, árajánlatok elkészítése
  • egyéb, a kereskedelmi tevékenységet támogató feladatok: fordítások; részvétel a marketinganyagok kidolgozásában, frissítésében; értékesítők adminisztratív munkájának támogatása; kiállításokon való részvétel előkészítése, szervezése; ügyféladatbázis kialakításában való részvétel; értékesítési dokumentáció kialakításában, frissítésében való részvétel

Elvárások:

  • főiskolai végzettség
  • tárgyalási szintű angol nyelvismeret
  • egyéb nyelvismeret előny (német, orosz, francia)
  • hasonló munkakörben szerzett minimum 2 éves tapasztalat
  • felhasználói szintű számítógépes
  • kitűnő együttműködési és kommunikációs készség
  • kitűnő problémamegoldó képesség

 

Örülünk, ha felkeltettük érdeklődését.

Jelentkezéshez kérjük, regisztrálja önéletrajzát az alábbi  oldalon.

 

Helyek Budapest
Pest
Kategória Értékesítés / Kereskedelem
Asszisztencia / Adminisztráció
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati referens horvát nyelvtudással

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünkhöz keresünk új kihív...
Budapest


Csomagoló

Trenkwalder Kft

Új, gyöngyösi gyáregységünkbe munkatársakat ker...
Heves, Heves


Minőségellenőr

Trenkwalder Kft

Gyöngyösi partnercégünk megbízásából, váltott 2...
Heves, Heves