Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Sales administrator


  • A hirdetés 972 napja lejárt

The Adecco Group, the world’s leading provider of HR solutions, is looking for a professional for its partner in the following position:

Sales administrator

Tasks:
• Carry out all after-sales administrative activities via service web software
• Complete all service partners warranty approval for reimbursement
• Provide technical and administrative help to service partners, dealers, distributors via email and phone. 
• Monitor frequent quality failures and to give signal of such cases to local and European quality management 
• Meet warranty cost budgets, by monthly monitoring warranty cost by service partners and by countries. Make suggestion monthly for improvements, where appropriate
• Comply to all legislation, company policies and procedures
• After service is established to carry out service related customer communication for the assigned countries.

Requirements:

• College or University qualification  preferred
• Good English and Slovak/Czech verbally and in writing
• 1-2 year similar experience
• Strong knowledge of MS Office
• Good sense of responsibility and problem solving


Our offer:
• Multinational environment
• Competitive salary and benefits package
• Excellent working environment

LocationBudapest

Helyek Budapest
Kategória Mérnök / Műszaki
Értékesítés / Kereskedelem
Asszisztencia / Adminisztráció
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Szlovák, Cseh, Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
Raktáros

Trenkwalder Kft

Autóalkatrészekkel foglalkozó partnercégünk Szi...
Budapest


Üzemeltetési és karbantartási munkatárs

Trenkwalder Kft

Jelentkezzen önéletrajzával nemzetközi háttérre...
Budapest


Kárügyintéző

Trenkwalder Kft

Partnercégünk, Magyarország egyik piacvezető bi...
Budapest