Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Riport és SM SV

 

A telekommunikációs szektorban, egy állandóan változó iparágban dolgozunk, ezért nap mint nap újabb és újabb izgalmas kihívásokkal szembesülünk. Díjazzuk azokat az ötleteket és törekvéseket, amelyek segítenek bennünket a legjobbá válni. Meghatározó piaci szerepünk és eredményeink is igazolják, hogy sikeres csapat vagyunk. Akit keresünk:

Riport és SM SV

 


Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük:

  • Minimum középiskolai végzettséggel rendelkezik (érettségi)
  • Tárgyalási szintű az angol nyelvtudása
  • Csoportvezetésben szerzett minimum 2-3 éves tapasztalattal bír
  • Magas fokú számítógépes felhasználói ismeretekkel rendelkezik (erős Excel, Word, PPT)
  • SQL ismerete előny
  • ACD/IVR/CTI rendszerekben szerzett, felhasználói szintű ismerettel rendelkezik
  • Ügyfél orientált
  • Odafigyel a részletekre
  • Képes csapatban gondolkodni
  • Önálló problémamegoldó
  • Kiváló az elemzői képessége és strukturált a gondolkodása,
  • Minőségi és igényes munkavégzés jellemzi
  • Rugalmas


Amit nyújtunk:

  • Versenyképes juttatási csomag: (mobiltelefon, laptop, teljesítményalapú bónusz-rendszer)
  • Kellemes munkahelyi környezet, stabil hátterű nagyvállalat nyújtotta lehetőségek
  • Szakmai fejlődési lehetőség korunk egyik legizgalmasabb, legdinamikusabban fejlődő piacán
  • Ideális körülmények a felelősségteljes, önálló munkavégzéshez
  • Kiváló csapat




Feladatok, amelyeket rábíznánk:

  • Támogatást nyújt elsősorban az Értékesítés & Ügyfélszolgálat, esetenként a vállalat más szervezeti egységeinek támogatási és riportolási munkájában.
  • Felügyelete alá tartozik a két csoport (support és reporting) operatív irányítása.
  • Képzési programok kialakításban való részvétel
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal
  • Adatelemzéseket, döntéstámogató jelentéseket valamint napi, heti, havi, vezetői és “ad hoc” riportokat, elemzéseket, prezentációkat, jelentéseket állít elő a vezetőség számára.
  • A munkavégzés közben elemző szemléletmódot alkalmazva önállóan rámutat összefüggésekre, proaktívan felhívja a figyelmet ezekre, továbbá javaslatot tesz esetleges módosításokra a munkafolyamatokat illetően.
  • Segíti megoldani a munkafolyamatok, eljárások és tevékenységek során felmerült problémákat, illetve ötletekkel segíti az ügyfélkezelés minőségének valamint a működés hatékonyságának javítását.
  • Aktívan segíti a különböző válalati projektek munkáját
  • Az értékesítési és ügyfélszolgálati területekről érkező fejlesztési igények elemzi
  • Az igények alapján a lehetséges megoldások feltérképezése, megvalósíthatóságuk kiértékelése
  • A megvalósítási javaslatok egyeztetése a társosztályokkal és a döntést követően az üzleti igény továbbítása az IT felé
  • Az értékesítési és ügyfélszolgálati területekkel kapcsolatos IT projectekben való részvétel, projektek vezetése, adminisztrációja
  • Az elkészült fejlesztések átvétele, teszttervek készítése és a tesztek lebonyolítása, az üzleti igényeknek való megfelelés ellenőrzése, a felhasználói teszt támogatása
  • Részvétel az alkalmazások működési problémáinak megoldásában, a felhasználók támogatása
  • Értékesítés és ügyfélszolgálat támogatása, a hatékonyság növelése, vállalati célok elérése érdekében
  • Aktív részvétel az ügyfélkapcsolati folyamatokhoz és napi működéshez kapcsolódó alkalmazások kialakításában és fejlesztésében.

 


Munkavégzés helye:

Budapest

UPC logó

Jelentkezés módja:
A magyar nyelvű fényképes önéletrajzot és motivációs levelet tartalmazó pályázatokat a UPC Karrieroldalon várjuk.

Egyéb hasonló állások Önnek
Fejlesztőmérnök

HSA Kft.

Fejlesztőmérnök Feladatok: Termékfejlesztéssel ...
Eger


Lakatos

HSA Kft.

Lakatos Feladatok: A vállalat gépparkjában kele...
Heves


Termékvizsgáló hegesztési ismeretekkel - Karosszériaüzem

AUDI HUNGARIA Zrt.

Függetlenül attól, hogy karrierútjának melyik á...
Győr