Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Riport és SM SV

 

A telekommunikációs szektorban, egy állandóan változó iparágban dolgozunk, ezért nap mint nap újabb és újabb izgalmas kihívásokkal szembesülünk. Díjazzuk azokat az ötleteket és törekvéseket, amelyek segítenek bennünket a legjobbá válni. Meghatározó piaci szerepünk és eredményeink is igazolják, hogy sikeres csapat vagyunk. Akit keresünk:

Riport és SM SV

 


Ahogyan leendő munkatársunkat elképzeljük:

  • Minimum középiskolai végzettséggel rendelkezik (érettségi)
  • Tárgyalási szintű az angol nyelvtudása
  • Csoportvezetésben szerzett minimum 2-3 éves tapasztalattal bír
  • Magas fokú számítógépes felhasználói ismeretekkel rendelkezik (erős Excel, Word, PPT)
  • SQL ismerete előny
  • ACD/IVR/CTI rendszerekben szerzett, felhasználói szintű ismerettel rendelkezik
  • Ügyfél orientált
  • Odafigyel a részletekre
  • Képes csapatban gondolkodni
  • Önálló problémamegoldó
  • Kiváló az elemzői képessége és strukturált a gondolkodása,
  • Minőségi és igényes munkavégzés jellemzi
  • Rugalmas

 





Feladatok, amelyeket rábíznánk:

  • Támogatást nyújt elsősorban az Értékesítés & Ügyfélszolgálat, esetenként a vállalat más szervezeti egységeinek támogatási és riportolási munkájában.
  • Felügyelete alá tartozik a két csoport (support és reporting) operatív irányítása.
  • Képzési programok kialakításban való részvétel
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal
  • Adatelemzéseket, döntéstámogató jelentéseket valamint napi, heti, havi, vezetői és “ad hoc” riportokat, elemzéseket, prezentációkat, jelentéseket állít elő a vezetőség számára.
  • A munkavégzés közben elemző szemléletmódot alkalmazva önállóan rámutat összefüggésekre, proaktívan felhívja a figyelmet ezekre, továbbá javaslatot tesz esetleges módosításokra a munkafolyamatokat illetően.
  • Segíti megoldani a munkafolyamatok, eljárások és tevékenységek során felmerült problémákat, illetve ötletekkel segíti az ügyfélkezelés minőségének valamint a működés hatékonyságának javítását.
  • Aktívan segíti a különböző válalati projektek munkáját
  • Az értékesítési és ügyfélszolgálati területekről érkező fejlesztési igények elemzi
  • Az igények alapján a lehetséges megoldások feltérképezése, megvalósíthatóságuk kiértékelése
  • A megvalósítási javaslatok egyeztetése a társosztályokkal és a döntést követően az üzleti igény továbbítása az IT felé
  • Az értékesítési és ügyfélszolgálati területekkel kapcsolatos IT projectekben való részvétel, projektek vezetése, adminisztrációja
  • Az elkészült fejlesztések átvétele, teszttervek készítése és a tesztek lebonyolítása, az üzleti igényeknek való megfelelés ellenőrzése, a felhasználói teszt támogatása
  • Részvétel az alkalmazások működési problémáinak megoldásában, a felhasználók támogatása
  • Értékesítés és ügyfélszolgálat támogatása, a hatékonyság növelése, vállalati célok elérése érdekében
  • Aktív részvétel az ügyfélkapcsolati folyamatokhoz és napi működéshez kapcsolódó alkalmazások kialakításában és fejlesztésében.

 


Munkavégzés helye:

Budapest

UPC logó

Jelentkezés módja:
A magyar nyelvű fényképes önéletrajzot és motivációs levelet tartalmazó pályázatokat a UPC Karrieroldalon várjuk.

Egyéb hasonló állások Önnek
TERMELÉSI IGAZGATÓ (HF 12-8277)

Humanfield Tanácsadó Iroda

Megbízható, nemzetközi autóipari gyártó partner...
Heves


Experienced French Speaking IT Helpdesk

Trenkwalder Kft

Our newest, freshest SSC partner is looking for...
Budapest


Telefonos behajtási munkatárs

Trenkwalder Kft

Banki szektorban tevékenykedő partnerünk számár...
Budapest