Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Részmunkaidős recepciós, asszisztens (4 órás, 15. kerület)(TE-6403)

Régió:

Budapest

JOB Személyzeti Tanácsadó Kft.
Hozzáadva: 2017.02.27.
Hirdetés azonosító: 853979
lejárt

 

Elektronikus útdíj-fizetési és áfa visszaigénylési szolgáltatásokkal foglalkozó nemzetközi cégcsoport Magyarországon létrejött kelet-közép európai központjába keresünk munkatársat
Vendégek, ügyfelek fogadása, eligazítása, bejelentése; Bejövő/kimenő levelek, számlák, faxok, csomagok kezelése, iktatása; Bejövő hívások fogadása, telefonközpont kezelése, üzenet átadás; Archiválás, dokumentumok digitalizálása/scannelése; A menedzsment tagok és a teljes iroda adminisztratív támogatása; Külföldi munkatársakkal kapcsolatos adminisztrációs és egyéb szervezési feladatok ellátása ( taxi-, futár-, ebédrendelés); Az iroda felszereltségének/készleteinek folyamatos biztosítása.
 
Elvárás:
Minimum középfokú végzettség;
Aktív, megbízható ANGOL nyelvtudás szóban és írásban egyaránt;
Erős PC-felhasználói készség és gyakorlat (MS Office);
Monotonitástűrő képesség!;
Ügyfélorientált hozzáállás, elegáns megjelenés;
Kiváló kommunikációs készség;
Precizitás, megbízhatóság.
 
Előny:
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
Francianyelv-tudás.
 
Amit nyújtunk:
Fiatalos, dinamikus nemzetközi csapat;
Hosszú távú részmunkaidős (09:00-13:00 vagy 10:00-14:00) lehetőség.


 

Kategória
Asszisztencia / Adminisztráció
Munkavégzés helye
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
JUNIOR ÉRTÉKESÍTÉS TÁMOGATÓ (HF 12-8075)

Humanfield Tanácsadó Iroda

Nemzetközi partnerünk számára keresünk munkatár...
Budapest, Budaörs, Pest


Pénzügyi ügyintéző

Interjob Személyzetfejlesztő Kft.

Ügyfelünk a piacon meghatározó szerepet betöltő...
Budapest, Pest


Transzplantációs donorkoordinátor

Országos Vérellátó Szolgálat

Az Országos Vérellátó Szolgálat Szervkoordináci...
Budapest, Pest