www.cvonline.hu
Swicon Zrt.    Rendszerszervező
 
Hozzáadva: 2016.12.08.

Budapesti székhelyű pénzügyi szektorban tevékenykedő partnerünkhöz keresünk új munkatársat Rendszerszervező pozícióba!

Pozíció leírása

  • A felügyelete alatt álló rendszerek (elsősorban főkönyvi és elszámolási rendszerek) feladat menedzsmentje – egyeztetett megoldási javaslat kidolgozása, a megoldás informatikai felügyelete;
  • Javaslattétel a fejlesztési, módosítási és javítási feladatokra, ilyen feladatok megoldásának módjára, ütemezésére, a végrehajtás feltételeire;
  • Együttműködés mind az Üzemeltetés, mind az üzleti terület dolgozóival a feladatok megoldásában;
  • A folyamatosan változó üzleti és informatikai környezet figyelemmel kísérése, szakmai rendezvényeken, oktatásokon való részvétel;
  • Részvétel az Ügyfelünk. informatikájának működését támogató szabályzatok kidolgozásában, rendszeres karbantartásában.

Fejlesztési feladatok:

  • Az bevezetésre kerülő rendszerek koncepció szinten való kidolgozása, tervezése, specifikálása;
  • Közreműködés az üzleti területeknél jelentkező feladatok fejlesztési igényként való megfogalmazásában;
  • A felügyelete alatt álló rendszerek új verziójának és azok dokumentációinak véleményezése, nyilvántartása;
  • Új rendszerek vagy új verziók bevezetésének megtervezése, megszervezése, bevezetés utáni kiemelt támogatása;
  • Koordinációs feladatok ellátása: új rendszerek vagy új verziók átvétele, tesztelésének megvalósítása, a szervezés során harmonizáció biztosítása a társrendszerekkel;
  • Együttműködés az adott rendszer szállítóinak
  • képviselőivel;
  • Aktív részvétel a „kiadások” előkészítésében, funkcionális és volumentesztek végrehajtásában, installálásában.

Projektvezetői feladatok

  • A Partnerünk fejlesztési portfóliójába bekerülő, a hozzá rendelt feladatok, projektek projektvezetői feladatainak ellátása
  • Projektterv készítése: feladatlebontási struktúra, erőforrásterv, ütemezés;
  • Feladatok, költségvetés nyomon követése;
  • Státuszriportok készítése, szükséges eszkalációk megtétele.

Elvárások
  • 4 év rendszerszervezői/rendszerfelelősi, ezen belül pénzügyi (banki) szolgáltatás területen szerzett tapasztalat.
  • adatbázis-kezelő rendszerek (ORACLE és/vagy MS SQL) ismerete
  • alkalmazásfejlesztési területen szerzett tapasztalat
  • elszámoló rendszerek működési logikájának ismerete
  • Képesség önálló munkavégzésre
  • Jó kommunikációs képesség és jó ügyfélkapcsolati készség
  • Konfliktuskezelés
  • Stressz tűrés
  • Kiváló szervezői képesség
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Csapatmunkában való együttműködési készség, képesség


Értékelt kvalitások


Amit nyújtunk
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Fiatal, dinamikus csapat

Kategória
Egyéb
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Dutch HR Services Representative

HAYS Hungary Kft.

A Dutch speaking HR Services Representative pos...
Budapest


Italian Speaking 1st Level Helpdesk Analyst

HAYS Hungary Kft.

Italian Speaking 1st level IT Helpdesk Agent po...
Budapest


Marketing Manager - Gyógyászati képalkotó diagnosztika

HAYS Hungary Kft.

Partnerünk, egy 30 éves múlttal rendelkező, re...
Budapest