Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Swicon Zrt.    Rendszerszervező
 
Hozzáadva: 2017.08.21.
lejárt

Budapesti székhelyű pénzügyi szektorban tevékenykedő partnerünkhöz keresünk új munkatársat Rendszerszervező pozícióba!

Pozíció leírása

  • A felügyelete alatt álló rendszerek (elsősorban főkönyvi és elszámolási rendszerek) feladat menedzsmentje – egyeztetett megoldási javaslat kidolgozása, a megoldás informatikai felügyelete;
  • Javaslattétel a fejlesztési, módosítási és javítási feladatokra, ilyen feladatok megoldásának módjára, ütemezésére, a végrehajtás feltételeire;
  • Együttműködés mind az Üzemeltetés, mind az üzleti terület dolgozóival a feladatok megoldásában;
  • A folyamatosan változó üzleti és informatikai környezet figyelemmel kísérése, szakmai rendezvényeken, oktatásokon való részvétel;
  • Részvétel az Ügyfelünk. informatikájának működését támogató szabályzatok kidolgozásában, rendszeres karbantartásában.

Fejlesztési feladatok:

  • Az bevezetésre kerülő rendszerek koncepció szinten való kidolgozása, tervezése, specifikálása;
  • Közreműködés az üzleti területeknél jelentkező feladatok fejlesztési igényként való megfogalmazásában;
  • A felügyelete alatt álló rendszerek új verziójának és azok dokumentációinak véleményezése, nyilvántartása;
  • Új rendszerek vagy új verziók bevezetésének megtervezése, megszervezése, bevezetés utáni kiemelt támogatása;
  • Koordinációs feladatok ellátása: új rendszerek vagy új verziók átvétele, tesztelésének megvalósítása, a szervezés során harmonizáció biztosítása a társrendszerekkel;
  • Együttműködés az adott rendszer szállítóinak
  • képviselőivel;
  • Aktív részvétel a „kiadások” előkészítésében, funkcionális és volumentesztek végrehajtásában, installálásában.

Projektvezetői feladatok

  • A Partnerünk fejlesztési portfóliójába bekerülő, a hozzá rendelt feladatok, projektek projektvezetői feladatainak ellátása
  • Projektterv készítése: feladatlebontási struktúra, erőforrásterv, ütemezés;
  • Feladatok, költségvetés nyomon követése;
  • Státuszriportok készítése, szükséges eszkalációk megtétele.

Elvárások
  • 4 év rendszerszervezői/rendszerfelelősi, ezen belül pénzügyi (banki) szolgáltatás területen szerzett tapasztalat.
  • adatbázis-kezelő rendszerek (ORACLE és/vagy MS SQL) ismerete
  • alkalmazásfejlesztési területen szerzett tapasztalat
  • elszámoló rendszerek működési logikájának ismerete
  • Képesség önálló munkavégzésre
  • Jó kommunikációs képesség és jó ügyfélkapcsolati készség
  • Konfliktuskezelés
  • Stressz tűrés
  • Kiváló szervezői képesség
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Csapatmunkában való együttműködési készség, képesség


Értékelt kvalitások


Amit nyújtunk
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Fiatal, dinamikus csapat

Kategória
-
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Rendszerszervező

Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.

A Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. munkatársat ...
Budapest, Pest


Rendszerszervező

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. ...
Budapest, Pest


Rendszerszervező (Budapest)

MÁV Szolgáltató Központ Zrt.

MÁV Szolgáltató Központ Zrt.Rendszerszervező He...
Budapest, Pest