Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Rendszerszervezési szakértő

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

rendszerszervezési szakértő

munkakör betöltéséhez munkatársat keres

 

Feladatok:

  • Aktív közreműködés a felhasználói igények felmérésében, specifikációjában,
  • Üzleti igények elemzése, javaslattétel, koncepció kidolgozása,
  • Folyamatábra elkészítése,
  • Folyamatvezérlő rendszerben a folyamat megvalósítása,
  • Tesztelési tervek elkészítése,
  • Együttműködés a kapcsolódó rendszerek fejlesztőivel, 
  • A tervezés, bevezetés során kapcsolattartás az üzleti területekkel és a felhasználókkal,
  • Proaktív közreműködés a már bevezetett folyamatok továbbfejlesztésében.

Követelmények:

  • Felsőfokú gazdasági és/vagy informatikai végzettség,
  • Banki folyamatok ismerete,
  • Banki IT vagy üzleti területen szerzett 1 éves tapasztalat,
  • Dinamikus, gyors, önálló munkavégzés,
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs készség, üzleti szemléletű gondolkodás,
  • Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására,
  • Jó elemző-, szervező és problémamegoldó képesség,
  • Önálló tanulási igény és képesség,
  • Jó problémamegoldó képesség,
  • Proaktív munkavégzés.

Előny:

  • Korábbi banki folyamatszervezői vagy rendszerszervezői tapasztalat,
  • Angol nyelv felsőfokú ismerete,
  • MSSQL alapú adatbázis kezelők ismerete.

Jelentkezési határidő: 2015. december 07.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson ide!

Akit keresünk:


Kategória IT / Informatika, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest