Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Rendszerszervezési szakértő

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

rendszerszervezési szakértő

munkakör betöltéséhez munkatársat keres


Feladatok:

  • üzleti specifikációk készítése, egyeztetése;
  • rendszer verziókkal kapcsolatos tesztelési feladatok koordinálása;
  • a rendszerből lekérdezések, riportok, státuszok készítése;
  • szakmai kapcsolattartás külső vagy belső fejlesztőkkel: a fejlesztők felé szakmai útmutatás, illetve az egyes projektek koordinálása a bank informatikai és szervezési stratégiájával összhangban;
  • kapcsolattartás az üzleti és az IT területekkel, a Help Desk munkájának támogatása, segítségnyújtás a rendszerrel, ügyletekkel kapcsolatban felmerülő esetleges problémák kezelésében.

Követelmények:

  • felsőfokú szakirányú végzettség;
  • hitelezés/Workout és/vagy hitelezés/Risk témakörben szerzett minimum 1 éves rendszerszervezői, rendszertámogatói gyakorlat;
  • ORACLE (PL/SQL), adatbázis ismeretek (adatbázis tervezés, kezelés);
  • fejlesztési módszertanok és UML modellezés ismerete;
  • PL/SQL, JAVA fejlesztési tevékenységben szerzett tapasztalat;
  • projektvezetési, szoftver fejlesztési és tesztelési módszertanok ismerete.
  • legalább 3 éves rendszerszervezői/támogatói gyakorlat hitelezési alkalmazások támogatására.

Előnyt jelent:

  • banki IT tapasztalat;
  • multinacionális környezetben szerzett tapasztalat;
  • SAS workflow rendszer ismerete.

Jelentkezési határidő: 2015. december 07.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson a "Jelentkezés" gombra.

Akit keresünk:


Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest