Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Rendszeradminisztrátor (Avaya) (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.28.
Hirdetés azonosító: 836987
lejárt
FELADAT

Feladatok

  • A call- és contact center megoldások terén piacvezető Avaya technológiára épülő rendszerek támogatása.
  • Az ügyfelek Avaya rendszerét alkotó komponensek (szerverek, media gatewayek stb.) állapotának ellenőrzése.
  • Rendszeradminisztrációs feladatok ellátása hardver és alkalmazás szinten (Communication Manager, Application Enablement Server, System Platform, Avaya Aura Messaging, Session Manager, Call Management System)
  • Komplex hibák elemzése, elhárítása. Ilyenek pl. hangminőséggel, rendszerkomponensekkel kapcsolatos nehezen diagnosztizálható esetek.
  • Karbantartási feladatok ellátása (firmware upgrade, hot fixek, patchek kezelése)
  • Az egyes megoldó csoportok támogatása.
  • Kapcsolattartás a német kollégákkal, ügyfelekkel, rendszermérnökökkel és technikai telefonkonferenciákon való aktív részvétel.
  • A visszatérő hibák analizálása, a kiváltó ok megtalálása és megoldása a probléma kezelés folyamat keretein belül.
  • Az egyes incidensek, problémák megoldásának dokumentálása és felvitele az ismert hibák adatbázisába (BestGuide).
  • Rendszerleíró dokumentációk készítése, karbantartása.
  • Projektekben és változáskezelésben való részvétel. Pl. régi rendszer leépítése, új rendszer kiépítése, szoftver release váltások.
  • A presales támogatása új potenciális üzleteknél felmerülő technikai kérdések tisztázásában.
  • Kollégák szakmai továbbképzése, a megszerzett ismeretek megosztása.

Elvárások

  • Felsőfokú informatikai végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat
  • Tárgyalóképes német nyelvismeret
  • Linux alapismertek
  • Hálózati alapismeretek
  • Jó analizáló és problémamegoldó képesség
  • Utazási hajlandóság
  • Csapatszellem
  • Készenlét ellátására való hajlandóság

Előnyt jelent

  • Telekommunikációs és contact center ismeretek
  • Avaya területen szerzett legalább egy éves releváns szakmai tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • ITIL V3 ismertek
  • Incident-, Change-, Problem- és Configurationmanagement folyamatok ismerte
  • Monitorozó rendszerek ismerete (pl.: Nagios, Icinga, Tivoli)
  • Avaya CM5, CM6 és CMS ismeretek
  • Nemzetközileg is elismert Avaya certifikáció
  • LSP, ESS, SES, System Platform, System Manager ismerete
  • SIP, IP DECT telefonok ismerete
  • Linux operációs rendszer alapos ismerete

Amit kínálunk

  • Fiatal és barátságos csapat
  • Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat), cégen belüli előrelépési lehetőség
  • Ergonomikus, modern munkakörnyezet a Tudásparkban

Jelentkezés módja

Kérünk, hogy magyar és angol/német nyelvű részletes szakmai önéletrajzodat honlapunkon keresztül küldd el!

Link megjelenítése Állásajánlatok menüpont

Keresés állásazonosító alapján: 81011

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Communications Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company We are looking for a Communica...
Budapest


French Accounts Payable Specialist

HAYS Hungary Kft.

Your new company Our partner is a really signif...
Budapest


Technical Specialist - Electrical Engineering

HAYS Hungary Kft.

Job description:   o High voltage / low voltage...
Budapest