Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Rendelési rendszer adminisztrátor

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.01.21.
Jelentkezési határidő: 2016.12.10.
Hirdetés azonosító: 1099431

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Rendelési rendszer adminisztrátor
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
Mit jelent?: A brit központú Tesco Írországtól Thaiföldig 10 országban van jelen.
A Tesco 1995 óta működik Magyarországon. Székhelye és a központi iroda Budaörsön található. Magyarországon több mint 200 boltot üzemeltet, amellyel az ország legnagyobb kiskereskedelmi láncát építette ki.
Budaörsi központi irodánkban több mint 800 munkatársunk dolgozik, 2015 júniusától One Europe néven a lengyel, cseh és szlovák kollégáinkkal szoros együttműködésben dolgozunk azért, hogy vásárlóink számára a legjobbat nyújthassuk.
Feladatok: - Rendelési rendszer működéséhez szükséges adatok (forecast, polckapacitás) összeállítása és feltöltése
- Feltöltési problémák monitorozása, valamint továbbítása a vezető és társosztályok felé
- Akciós riportok készítése és továbbítása a vezetőség felé
- Az áruházak illetve társosztályok által jelzett problémák kivizsgálása és kezelése
Amit nyújtunk: Munkatársaink visszajelzései alapján:
- Jó csapatszellem, elkötelezett, kitartó és lelkesítő munkatársakkal dolgozhatsz együtt
- Nemzetközi csapat, a lengyel, cseh és szlovák kollégáinkkal szorosan együtt dolgozunk
- Betanítás, képzések és tréningek, vagyis folyamatosan tanulhatsz, fejlesztheted magad
- Rugalmas munkavégzési lehetőség, a központi irodai pozíciók legtöbbjénél támogatjuk, hogy akár otthonról is dolgozhass heti 1-2 alkalommal
- Dolgozói autóbuszok a Boráros térről és a Déli pályaudvartól, amellyel 15-25 perc alatt kijuthatsz Budaörsi központunkba
- Kollégáink előnyként értékelték még a könnyű parkolási lehetőséget, az étkező helyiséget és kávézót a cégen belül, valamint, hogy gyakoriak a céges rendezvények
Amit kérünk: - Legalább középfokú végzettség
- Minimum 1 év kereskedelmi munkakörben szerzett munkatapasztalat
- MS alkalmazások (Excel) magas szintű ismerete
- Jó problémamegoldó készség, szervezőkészség
- Jó kommunikációs készség
Előnyként értékeljük, ha: - Középfokú angol nyelv tudás
Szükséges végzettség: Érettségi
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - Középfokú angol nyelv tudás
Jelentkezés határideje: 2016.12.09.
 

Jelentkezés

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Rendszer adminisztrátor

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. ...
Budapest


Web rendszer adminisztrátor

NI Hungary Kft.

Web Rendszer Adminisztrátor   Főbb feladatok és...
Hajdú-Bihar


Adminisztrátor

B. Braun Avitum Hungary Zrt.

A B. Braun vállalatcsoport a világ egyik vezető...
Debrecen