Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Receptionist

Régió:

Budapest

Human Centrum Kft.
Hozzáadva: 2017.02.26.
Hirdetés azonosító: 876994
lejárt

 

A Humán Centrum Kft. büszke arra, hogy működésének ideje alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.
 
Ezúttal nemzetközi gyógyszerkereskedelmi partnercégünk  részére keresünk munkatársat RECEPCIÓS pozícióba az alábbi feltételekkel:

Feladatok:

Managing Reception:

  • Operate telephone switchboard in a pleasant and professional manner: answer, screen and forward calls, provide information. Take clear messages with all the relevant information if the person is not available.
  • Handle and properly record incoming and outgoing mails and posting. Responsible for processing deliveries, handle, record and distribute faxes, mails, packages.
  • Greet and welcome visitors ensuring they registered in the visitor’s book and inform the relevant member of staff on their arrival, arranging for escorts to a particular department/location.
  • Deal with enquiries and different incoming requests & upcoming issues raised by the staff, provide basic administrative office support i.e. monthly attendance list printing, filing, photocopying, and collating documents, etc.
  • Maintain a clean, tidy environment in the representative areas of the office i.e. reception area, meeting rooms, office corridors. Provide/clean up welcome set up in the conference rooms for guest arrivals.
  • Manage and prioritize the multiple tasks and various projects assigned by Logistic Manager.
  • Reserve flight tickets and make hotel bookings, assist in the organisation of company events upon request.

Office Assistance:

  • Ensure the service area i.e. kitchen, office storage room, is well stocked and tidied, manage regular cleanings.
  • Coordinate the repair and maintenance of office equipment and area.

Local Vigilance backup:

  • Register and report the local vigilance notifications arriving to the reception to regulatory department while following the reporting requirements

Elvárások:

  • Minimum: secondary school, preferred: University/College Degree
  • Confident level of computer knowledge (Word, Excel)
  • Able to communicate in English in speaking & writing

Előnyt jelent:

  • Experience as Receptionist

Munkaidő

  • Részmunakidős foglalkoztatás ( heti kettő illetve három munkanapban ).

 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
German Speaking IT Helpdesk - INTS/14/44

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

We are looking into our multinational client’s ...
Budapest, Pest


Pénzügyi asszisztens

P-AIR Magyarország Kft

Pénzügyi asszisztens Európa egyik legdinamikus...
Budapest, Pest


Order Support Agent (English+Danish)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest