Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Recepciós & HR Asszisztens


  • A hirdetés 245 napja lejárt

A Haldex egy multinacionális vállalat, amely haszongépjárművek fék- és levegő rendszeréhez kapcsolódó termékek fejlesztésével, gyártásával és forgalmazásával foglalkozik. Üzleti partnereink főleg nehéz gépjárműveket, buszokat és vontatmányokat gyártanak. Világszerte számos értékesítési irodával, kutató- fejlesztő és gyártóegységgel rendelkezünk.

Az alábbi pozícióra keresünk új kollégát magyarországi gyártó telephelyünkre:

Recepciós & HR Asszisztens

Határozott idejű szerződés (2 év)

A munkakört betöltő fő felelőssége a vállalat recepciós feladatainak ellátása, a vállalathoz érkező vendégek koordinációja, a beérkező levelek, csomagok és telefonhívások kezelése, az Ügyvezető igazgató asszisztenciájának ellátása és a HR osztály munkájának támogatása.

Feladatok és felelősségek

  • Recepció irányítása, vendégek fogadása, cégcsoporton belüli- vagy külsős vendégek látogatásának szervezése, lebonyolítása
  • Beérkező telefonhívások kezelése
  • Beérkező és kimenő posta napi szintű nyomon követése és kezelése
  • Az irodai eszközök készleteinek naprakészen tartása
  • Egyéb, közvetlen vezető által kiadott ad-hoc feladatok elvégzése
  • A Gyárigazgató asszisztensi feladatainak ellátása
  • Aktív részvétel különböző HR tevékenységekben (pl. toborzás- kiválasztás, oktatás, stb.) a HR direktor utasításai szerint
  • Belső kommunikáció koordinációja és fejlesztése

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Felsőfokú végzettség HR területen előny
  • 1-2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Jó számítógépes felhasználói ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, internet)
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség

Szakmai önéletrajzát a pozíció megjelölésével az alábbi e-mail címre, vagy postacímre várjuk:
Haldex Hungary Kft., 2255 Szentlőrinckáta, Dózsa György út  93.

Helyek Heves
Jász-Nagykun-Szolnok
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Humán erőforrás
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Határozott idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest