Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

RECEPCIÓS-ADMINISZTRÁTOR


  • A hirdetés 548 napja lejárt

RECEPCIÓS-ADMINISZTRÁTOR

Nemzetközi ügyvédi iroda központi titkárságára keres recepciós-adminisztratív munkatársat.

 

Feladatok:

Felhívjuk a jelentkezők figyelmét, hogy az alább felsorolt feladatkörök mindegyike a nyertes pályázó feladatát fogja képezni, így kizárólag olyanok jelentkezését várjuk, akik valamennyi felsorolt tevékenységet el tudják látni.

RECEPCIÓS feladatkör:

  • irodába érkező ügyfelek fogadása
  • beérkező telefonhívások fogadása, továbbadása, üzenetek felvétele és továbbítása
  • kimenő telefonhívások lebonyolítása

ASSZISZTENSI feladatkör:

  • általános asszisztensi feladatok ellátása (gépelés, iratfűzés, másolás, akta- és iratrendezés, szkennelés)
  • napi bejövő posta átvétele a kézbesítőtől, a beérkező levelek teljes körű iktatása

LOGISZTIKAI feladatkör:

  • iroda szakszerű nyitása
  • hibajelzés, technikai probléma esetén kapcsolatfelvétel a közös képviselővel
  • irodai rend fenntartása, növények, kert, folyosó rendben tartása, locsolás
  • iroda szakszerű zárása

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség
  • hasonló területen szerzett, minimum 3 éves munkatapasztalat
  • középfokú, magabiztos angol nyelvtudás
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • pontos, precíz munkavégzés
  • ápolt, igényes megjelenés
  • lojalitás
  • hosszú távú együttműködési igény
  • vidám, nyitott személyiség

Előnyt jelent:

  • ügyvédi irodában szerzett munkatapasztalat
  • német nyelv ismerete

Amit kínálunk:

  • versenyképes juttatás
  • jó hangulatú, fiatalos munkakörnyezet
  • hosszú távú karrierlehetőség

Jelentkezés módja:

Kizárólag fényképes önéletrajzokat és motivációs levelet várunk az alábbi e-mail címre, a tárgyban a pályázó nevének és a „REC” jelige feltüntetésével.

Bővebb információt leendő munkahelyéről a Link megjelenítése honlapon találhat az érdeklődő.

Régió:

Budapest III. kerület

Munkaidő:

teljes munkaidő

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Adminisztratív asszisztens

Trenkwalder Kft

Oltóanyagok gyártásával foglalkozó multinacioná...
Budapest


Banki adatrögzítő 3 hónapra

Trenkwalder Kft

Megbízónk, Magyarország egyik piacvezető bankja...
Budapest


Adminisztrátor

Trenkwalder Kft

Komárom környéki partnerünk részére keresünk me...
Komárom-Esztergom, Magyarország