Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Recepciós / Adminisztrációs


  • A hirdetés 1124 napja lejárt

Vezető budapesti multibrand autó márkaszalon és márkaszerviz

 

Recepciós / Adminisztrációs

Pozícióba munkatársat keres

 

Cégcsoportunk önálló munkavégzésre alkalmas munkatársat keres, aki hosszú távon képzeli el szakmai jövőjét az autóiparban

 

Feladatok:

  • beérkező telefonok kezelése
  • érkező vendégek fogadása, tárgyalók bekészítése
  • beérkező-kimenő posta és fax üzenetek, csomagok feldolgozása, szétosztása
  • számlák iktatása, nyilvántartások kezelésében való részvétel
  • irodai és pénzügyi adminisztratív munkában való segítségnyújtás
  • egyes beszerzési feladatok ellátása
  • egyéb szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása, ügyvezető segítése

Az ideális pályázó az alábbi tulajdonságokkal rendelkezik:

  • minimum középfokú végzettség
  • 1-2 éves irodavezetői, vagy recepciós területen szerzett munkatapsztalat
  • felhasználói MS Office ismeret
  • precizitás, agilitás, jó kommunikációs készség
  • megbízhatóság, önállóság, kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • proaktív és jó szervezőkészség

Előny:

  • Idegen nyelv (angol, német) ismerete

Jelentkezés módja:

Amennyiben a meghirdetett pozíció felkeltette érdeklődését, küldje el fényképes, szakmai önéletrajzát az alábbi e-mail címre, fizetési igényének megjelölésével.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest