Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Quality and process specialist (iSD)  
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.28.
Hirdetés azonosító: 917448
lejárt
FELADAT

Cégünkrol
Information and Communication Technology (ICT) connects people and markets worldwide! Deutsche Telekom is one of the leading international companies in ICT. With round about 235.000 employees in 50 countries, we provide innovative solutions to our clients.

T-Systems is one of the three successful brands of Deutsche Telekom. We serve large customers and multinational companies through our global infrastructure of data centers and networks. With the help of innovative technology we develop integrated solutions for connected life and work.

Let us together shape the world of tomorrow!

Feladat

 

    • Megfelelő inputok begyűjtése különféle intézményektől, folyamatokról és a működési, architekturális, stb. környezetről (ITIL, legjobb gyakorlatok, stb.)

 

    • Globális sztenderdek beállítása, illetve a megfelelőség ellenőrzése és felügyelete a nemzetközi Service Desk szervezeti egységénél

 

    • Infrastrukturális és módszertani, illetve folyamatorientált megoldások kifejlesztése az aktuális ügyféligényeknek megfelelően, a meglévő szabványok és folyamatok figyelembe vételével

 

    • Az átvett és az újonnan kifejlesztett folyamatok tervezése, leírása és dokumentációja a sztenderd T-Systems folyamatok alapján

 

    • Nemzeti és nemzetközi projektekkel való együttműködés aktív és saját felelősségű feladatok kapcsán vagy alprojektvezetőként

 

    • Üzleti folyamatokkal kapcsolatos ügyekben való jártasság és a technikai megoldások kommunikációja a nemzeti és belső ügyfelek felé

 

    • Presales tevékenység támogatása az új ügyfélnek ajánlattétel, tranzíció és tervezés esetén

 

 

Elvárások

 

    • Felsőfokú végzettség

 

    • Felsőfokú angol ÉS német nyelvtudás mind szóban, mint írásban

 

    • Service Desk területen szerzett tapasztalat

 

    • Incidens és problem menezsment tapasztalatok

 

    • ITIL V3.0 ismerete

 

    • SixSigma előny

 

 

Amit ajánlunk

Cégünkrol
Information and Communication Technology (ICT) connects people and markets worldwide! Deutsche Telekom is one of the leading international companies in ICT. With round about 235.000 employees in 50 countries, we provide innovative solutions to our clients.

T-Systems is one of the three successful brands of Deutsche Telekom. We serve large customers and multinational companies through our global infrastructure of data centers and networks. With the help of innovative technology we develop integrated solutions for connected life and work.

Let us together shape the world of tomorrow!

Feladat


    • Megfelelő inputok begyűjtése különféle intézményektől, folyamatokról és a működési, architekturális, stb. környezetről (ITIL, legjobb gyakorlatok, stb.)


    • Globális sztenderdek beállítása, illetve a megfelelőség ellenőrzése és felügyelete a nemzetközi Service Desk szervezeti egységénél


    • Infrastrukturális és módszertani, illetve folyamatorientált megoldások kifejlesztése az aktuális ügyféligényeknek megfelelően, a meglévő szabványok és folyamatok figyelembe vételével


    • Az átvett és az újonnan kifejlesztett folyamatok tervezése, leírása és dokumentációja a sztenderd T-Systems folyamatok alapján


    • Nemzeti és nemzetközi projektekkel való együttműködés aktív és saját felelősségű feladatok kapcsán vagy alprojektvezetőként


    • Üzleti folyamatokkal kapcsolatos ügyekben való jártasság és a technikai megoldások kommunikációja a nemzeti és belső ügyfelek felé


    • Presales tevékenység támogatása az új ügyfélnek ajánlattétel, tranzíció és tervezés esetén


 

Elvárások


    • Felsőfokú végzettség


    • Felsőfokú angol ÉS német nyelvtudás mind szóban, mint írásban


    • Service Desk területen szerzett tapasztalat


    • Incidens és problem menezsment tapasztalatok


    • ITIL V3.0 ismerete


    • SixSigma előny


 

Amit ajánlunk
Versenyképes fizetési és juttatási csomag
Fiatal és barátságos csapat
 Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat)
 Cégen belüli előrelépési lehetőség
Ergonómikus, modern munkakörnyezet az Infoparkban        

ersenyképes fizetési és juttatási csomag
Fiatal és barátságos csapat
Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat)
 Cégen belüli előrelépési lehetőség
 Ergonómikus, modern munkakörnyezet az Infoparkban        

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
.NET Developer

Trenkwalder Kft

.NET fejlesztő kollégát keresünk piacvezető IT ...
Budapest


Support analyst - senior/junior

Exact Solutions Kft.

Location:BudapestAbout the role:This role requi...
Budapest


Scrum Master (orvostechnológiai terület)

Exact Solutions Kft.

PartnerünkNemzetközi partnerünk budapesti telep...
Budapest