Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Quality and process specialist (Budapest) – Telekom IT TSI SIS 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.24.
Hirdetés azonosító: 958406
lejárt
FELADAT


Information and Communication Technology (ICT) connects people and markets worldwide! Deutsche Telekom is one of the leading international companies in ICT. With round about 235.000 employees in 50 countries, we provide innovative solutions to our clients.

T-Systems is one of the three successful brands of Deutsche Telekom. We serve large customers and multinational companies through our global infrastructure of data centers and networks. With the help of innovative technology we develop integrated solutions for connected life and work.

Let us together shape the world of tomorrow!


  • A Quality vagy Process Management csoport szakmai vezetése:
    • Az erőforrásokkal ésszerűen gazdálkodik, törekszik az optimális kihasználtság elérésére, az átlátható tervezésre.
    • A szakmai irányítási struktúrának megfelelően betartatja az utasítási, eszkalációs és riportolási rendet. 
    • Határidőben és jó minőségben készíti el a rendszeres és ad hoc jelentéseket. 
    • A szolgáltatási folyamathoz szükséges kompetenciák biztosítása érdekében menedzseli a csoporttagok szakmai fejlődését, javaslatokat fogalmaz meg a vezetőnek tréningekre, képzésekre, a munkatársakat motiválja az önképzésre, önfejlesztésre.
  • Minőségirányítás:
    • Előkészíti, megtervezi, jóváhagyatja, kommunikálja és végrehajtatja az éves TEL IT SIS audittervet.
    • Az anyavállalati változásokat implementálja a szervezeten belül.
    • Szoros szakmai kapcsolatot tart az anyavállalat mátrix szervezeteivel.
  • Folyamatirányítás:
    • Tel IT SIS, és partneri szervezetek folyamatait bevezeti, egységesíti és irányítja a folyamatos fejlesztést (ITIL és iparági alapokon).
    • Projektmunkában részt vesz, esetenként projekteket vezet.
    • Fejleszti a szolgáltatási folyamat illeszkedését a cég által meghatározott standardokhoz.
    • Irányítja a szolgáltatási folyamat és mérésének folyamatos fejlesztését.
    • Koordinálja a folyamat- és minőségirányítási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetek együttműködését.
    • Irányítja a folyamat és minőség szemlélet terjesztését.
    • Felügyeli a bevezetett dokumentálási és riport struktúrát.


  • egy szakterület kiváló ismerete (egy szakterület elméletének, módszereinek és gyakorlatának teljes körű ismerete és több szakterület elmélyült ismerete)
  • 5-8 év szakmai tapasztalat
  • csapatjátékos
  • erős MS Office ismeretek (Excel, PowerPoint)
  • ITIL cert előny 
  • Felsőfokú angol, alapszintű német nyelvtudás


- Fiatal és barátságos csapat
- Folyamatos fejlődési lehetőség az informatika és a nyelvek területén (párhuzamos német és angol nyelvhasználat), c

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior SAP CRM Developer (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Durchführung einer innovativen und anspruchsv...
Budapest


Tesztautomatizáló gyakornok (SAP) (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

A Deutsche Telekom által használt SAP és kapc...
Budapest


Junior SAP CRM Developer (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Analyse, Design und Implementierung von Konze...
Budapest