Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Protokoll asszisztens

Feladatok:


 

Az OTP Bank Nyrt.

protokoll asszisztensi feladatok ellátására

munkatársat keres

 

Feladatok:

  • Delegációk, külföldi és hazai vendégek fogadása, kísérése
  • Sajtótájékoztatók, hivatalos ebédek/vacsorák, ügyféltalálkozók, leányvállalati eseményekhez, nagyobb banki rendezvényekhez kapcsolódó szervezési feladatokban részvétel, levelezés, megbeszélések előkészítése magyar, angol nyelven, adminisztrációs feladatok
  • Vezérigazgatói és vezérigazgató-helyettesi szinten megrendezésre kerülő hazai és nemzetközi rendezvények, események előkészítése, szervezési feladatokban részfeladatok megoldása, adminisztrációs tevékenység magyar, angol nyelven
  • Felsővezető eseti megbízásaihoz kapcsolódó egyéb feladatok magas szintű végrehajtása
  • A rendezvényekről részletes programleírás készítése magyar, angol nyelven
  • Partner lista, és egyéb protokoll adatbázis naprakészen tartása
  • Hazai és nemzetközi szervezetekben történő tagságok nyilvántartása, tagdíjjal kapcsolatos teendők elvégzése

Elvárások:

  • középfokú végzettség
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • felsőfokú angol nyelvismeret
  • MS Office magabiztos használata
  • felelősségteljes, pontos és igényes munkavégzés
  • magas szintű kommunikációs készség írásban és szóban
  • kitűnő szervező-és problémamegoldó képesség
  • rugalmasság, kiváló együttműködési képesség               
  • terhelhetőség, magas fokú stressz tűrés
  • kedves, segítőkész hozzáállás a vendégek kiszolgálásában és a kollégák támogatásában

Előnyt jelent:

  • protokoll eseményeken szerzett tapasztalat

Jelentkezési határidő: 2015. április 28.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, a jelentkezéshez kattintson a "Jelentkezés" gombra!

 

Akit keresünk:


Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Accounts Payable Accountant with Slovak

Randstad Hungary Kft.

Our client is one of the world's leading compan...
Budapest


Accounts Receivable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Receivabl...
Budapest


Accounts Payable Accountant (w Italian / French / Spanish / Portuguese / German / Dutch)

Randstad Hungary Kft.

Our Client is looking for an Accounts Payable S...
Budapest