Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Protokoll asszisztens

Feladatok:

 

Az OTP Bank Nyrt.

protokoll asszisztensi feladatok ellátására

munkatársat keres

 

Feladatok:

  • Delegációk, külföldi és hazai vendégek fogadása, kísérése
  • Sajtótájékoztatók, hivatalos ebédek/vacsorák, ügyféltalálkozók, leányvállalati eseményekhez, nagyobb banki rendezvényekhez kapcsolódó szervezési feladatokban részvétel, levelezés, megbeszélések előkészítése magyar, angol nyelven, adminisztrációs feladatok
  • Vezérigazgatói és vezérigazgató-helyettesi szinten megrendezésre kerülő hazai és nemzetközi rendezvények, események előkészítése, szervezési feladatokban részfeladatok megoldása, adminisztrációs tevékenység magyar, angol nyelven
  • Felsővezető eseti megbízásaihoz kapcsolódó egyéb feladatok magas szintű végrehajtása
  • A rendezvényekről részletes programleírás készítése magyar, angol nyelven
  • Partner lista, és egyéb protokoll adatbázis naprakészen tartása
  • Hazai és nemzetközi szervezetekben történő tagságok nyilvántartása, tagdíjjal kapcsolatos teendők elvégzése

Elvárások:

  • középfokú végzettség
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • felsőfokú angol nyelvismeret
  • MS Office magabiztos használata
  • felelősségteljes, pontos és igényes munkavégzés
  • magas szintű kommunikációs készség írásban és szóban
  • kitűnő szervező-és problémamegoldó képesség
  • rugalmasság, kiváló együttműködési képesség               
  • terhelhetőség, magas fokú stressz tűrés
  • kedves, segítőkész hozzáállás a vendégek kiszolgálásában és a kollégák támogatásában

Előnyt jelent:

  • protokoll eseményeken szerzett tapasztalat

Jelentkezési határidő: 2015. április 28.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, a jelentkezéshez kattintson a "Jelentkezés" gombra!

 

Akit keresünk:


Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest