Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Projektmenedzser (fordításszervező, account manager)


  • A hirdetés 364 napja lejárt

Projektmenedzser

(fordításszervező, account manager)

 

Kedves álláskereső!

Egy németes fordításszervező kolléganőnk - aki több mint 11 évig erősítette csapatunkat - a férjével külföldre költözik és az ő helyére keresünk új munkatársat. Egy ilyen pozíciót átvenni komoly kihívást jelent, ezért mindenképp jelentkezz, ha az alábbiakban magadra ismersz!

  • Magas szinten beszélsz és írsz németül és középfokon angolul.
  • Jóban vagy a számítógéppel (elsősorban Word, Excel, levelezés) és szívesen megtanulsz és használsz további alkalmazásokat is.
  • Képes vagy akár 8 órán át koncentrálni egyetlen feladatra, de azt sem bánod, ha több kisebb részből áll a nap.
  • Nem jössz zavarba, ha egy egész napos tevékenységet alkalmanként meg kell szakítani, majd folytatni apró-cseprő teendők miatt.
  • Szívesen dolgozol csapatban, kész vagy segíteni a kollégáknak és szívesen veszed, ha szükség esetén neked is segítenek.
  • Szívesen egyeztetsz ügyfelekkel és alvállalkozókkal és szervezed a teendőket.
  • Képes önállóan felállítani a fontossági sorrendet a feladatok között.
  • Szívesen részt veszel munkaidőn kívüli csapatépítő napokon évente 1-2 alkalommal, hogy ne mindig csak dolgozzunk.
  • Nem riadsz vissza attól sem, ha meglévő vagy potenciális ügyfelekkel kell németül beszélgetni telefonon vagy élőben.
  • Megérted, hogy nem mindig lehet 17:00-kor felpattanni a gép elől és mindent hátrahagyni (ez nem azt jelenti, hogy rendszeresen túlórázunk és kifejezetten ritka, ha 15-20 percnél tovább kell bent maradni délután).

Úgy érzed, hogy ezt a munkahelyet neked találták ki?! Lássuk, mi a feladat!

  • Fordítási, tolmácsolási munkák teljesítésének szervezése, kapcsolattartás megrendelőkkel és alvállalkozókkal magyar, német és angol nyelven;
  • Nyelvtanfolyamok szervezése, kapcsolattartás tanulókkal és tanárokkal;
  • Fordítások minőségének ellenőrzése (főleg magyar célnyelv esetén);
  • Szövegszerkesztés, dokumentumok előkészítése;
  • Új alvállalkozók toborzása, kiválasztása;
  • A fentiekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok;
  • Mindez Gödöllőn, egy 12 éves nyelvi szolgáltató cégnél, napi nyolc órában.

Előny:

  • egyéb nyelv(ek) ismerete (környező országok nyelvei, olasz, spanyol vagy skandináv nyelvek);
  • ha foglalkoztál már fordítással, fordításszervezéssel vagy egyéb nyelvi, projektmenedzseri teendőkkel;
  • ha tartottál már üzleti kapcsolatot külföldi partnerekkel;
  • ha rendelkezel kapcsolatokkal olyan cégekhez, amelyek igénybe vesznek nyelvi szolgáltatásokat.

Amit nyújtunk:

  • Vidám, dinamikus, segítőkész csapat
  • Változatos feladatok
  • Rendszeres fizetés minden hónap elején
  • Nyelvi képzési lehetőség


Ezek vagyunk mi:

Helyek Aszód
Fót
Gödöllő
Kistarcsa
Pécel
Veresegyház
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélszolgálati koordinátor

Randstad Hungary Kft.

Nemzetközi logisztikai partnercégünk Business k...
Budapest, Pest


ÁRUFELTÖLTŐ és ELADÓ

Müller Magyarország

Budakeszin lévő üzletünkbe keresünk DROGÉRIA...
Budakeszi, Pest


JOGI ASSZISZTENS

Hegymegi-Barakonyi és Társa Ügyvédi Iroda

Budapesti nemzetközi ügyvédi iroda munkatársat ...
Budapest, Pest